Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg sikler litt på en MB, men her vi bor (Akershus) blir det MYE snø om vinteren. Jeg ser for meg en trehjuling som veldig upraktisk i snø, man må jo brøyte tre spor i stedet for to med en firehjuling og hva når man skal opp og ned av fortauskanter. Vognen må jo være ganske ustødig når man balanserer den på bare forhjulet. Brøytekanter er høye og trange. Er det et mareritt slik jeg innbiller meg eller synes noen MB er like bra på vinterføre som firehjulinger med vinterhjul? (Og jeg vil ha svar fra de som har prøvd begge deler, ikke de som er antifirehjulinger. Må bare påpeke det, for vet mange her er det og aldri vil se noe bra med dem uansett. ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Del Skrevet 10. september 2010 *dytter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg kasta Simo vogna mi i søppla etter at jeg kjøpte OTH vogna mi (MB) Det er bare å låse forhjulet hvis det er mye slaps, null problem. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg har prøvd både enkel og dobbel MB på snøføre, i tillegg til Brio Happy som har fire hjul. Brio Happy var best på glatte og isete veier. Den var god å støtte seg til når føttene ville skli under meg. Enkel MB var veldig grei i dyp snø. Den er lett å brøyte gjennom snøen, og hvis det er store brøytekanter er det bare til å dra den baklengs over. Dobbel MB hadde det beste fra to verdener, lett å brøyte gjennom dyp snø, og stabil på glatta. Den er jo bare aktuell hvis du skal ha to barn da. ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå