gulda Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Var sikker på at mensen var på vei, men er ikke så sikker lenger. Vet ikke hva jeg skal tro, så skal teste i morgen tidlig. Føler meg ikke helt som når jeg har vært gravid tidligere. Men nå føler jeg meg ikke som rett før mensen heller. Har iallefall tidenes pms! Men veldig redd for å bli skuffa i morgen. Forventer på en mte TR hvert øyeblikk. Men orker ikke ha det slik hver morgen! Nesten konstant vonde pupper, halsbrann, hodepine hver dag, sliten, kvalme, og litt mensenssmerter. Tror dere at dere har spire i magen, eller venter dere TR?
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 hei Gulda!sitter og her å aner ingenting!er 3 dager på overtid å ingen tegn til tr!tok en test på morgenurin i dag å den var så svak så svak at jeg ikke tror!så venter til søndag,så tester jeg igjen )spennende dette her!tegn her er trøtt,såre brystvorter å masse murringer så jeg har hatt i over ei uke nå!blir snart gal!!hehehe
salt og pepper Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Jeg venter fortsatt...Vet ikke helt hvilken dag jeg har IKM. Hadde EL før 30 aug så den bør jo eventuelt være rett rundt hjørne. Men dessverre har jeg veldig ustabil mensen så vet ikke helt hva jeg skal forvente. Har testet og den var neg. Ikke ømme bryster og det var tidlig symptom sist. Ellers har jeg konstante mensmurringer(hatt en uke), lettrørt, veldig trett og dårlig humør...PMS??? Tror vi bommet litt på EL så skal ha veldig flaks om det blir spire... Lykke til dere!
Maibaby:) Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 venter jeg oxo.... skal ta en test igjen i morgen.... var nesten helt sikker forrige helg på at jeg var gravid, utrolige murringer og stikninger + urolige ben, noe som var de samme tegnene sist jeg var gravid (mistet i sa) men nå er jeg usikker, utrolig trøtt, en del murringer, urolige ben +++ men tror at det kanskje kan være pms... er så frustrert av å ikke vite, og vil så gjerne!!!!! ;) håper vi snart finner ut av det!!!! lykke til!!!!!
Jippi-77 Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Jeg venter også. Har IKM i morgen. Pleier ofte å begynne spotte ett døgn før IKM. Foreløpig ingen spotting, så det er et godt tegn. Har ellers litt murringer, og det kan jo bety begge deler - så jeg prøver å holde forventningene nede. Er utrolig spennende, man får jo lyst til å gå på do å sjekke om noe har kommet hele tiden. Har litt andre symptomer også, men ikke sånn veldig mye. Håper, håper, håper!!!
Maibaby:) Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 off negativ test idag igjen.... kjenner jeg er skuffet!!! føler at løpet er kjørt nå, forrige gang testet jeg positivt 3 dager før IKM og nå er den negativ på IKM... så nå får den der tanta bare komme, sånn at vi kan prøve på ny.... er på dag 34 idag i syklusen.... skjønner ingenting av denne møkkakroppen min... tidligere har jeg trodd at jeg hadde kort lutealfase og tok wild jam denne mnd, og nå er jeg (tror jeg) på dag 14 etter el uten tegn på mensen enda.... forstår ingenting, har hørt at wild jam kan gi deg en ekstra dag, men 4+ liksom..... lurer på om jeg ikke har hatt el denne mnd..... el testene slo aldri fullt ut, men ble sterkest for 2 uker siden... off mye som sviver i hodet mitt nå får håpe jeg forstår noe av denne syklusen min snart!!! men etter p pille slutt i april, graviditet og spontanabort i sommer så er den vel fremdeles litt på tur.... neste mnd klafffer det nok!!
Høstspire 2011 Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 jeg venter også. Trodde jeg hadde IKM på lørdag. men kan være litt surr med EL denne syklus (at den kom ganske sent). Har hatt 2 negative tester. Fortsetter å prøve utover i uka:)
Sizzi med lille bolle Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Jeg har ikke fått tanta og skulle egentlig hatt den på fredag senest lørdag. men er foreløpig ingen tegn. Negative tester, positive el tester (super positive). et par dager før tanta kommer pleier jeg alltid ha super ømme pupper, mye rumling og mens smerter enormt oppblåst, men nå ingenting. Noen som har noe peiling?
Høstspire 2011 Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 Merkelige greier.... Nå får enten TR komme, ellers så krever jeg en positiv test UMIDDELBART! Dette er ikke til å holde ut. Ny test i morgen tidlig:)
2♥, 1 SA, nr3? Skrevet 14. september 2010 #10 Skrevet 14. september 2010 Jeg er i samme båt Jeg er to dager over IKM. Har mensmurringer (var verre i går enn i dag), stikkinger på begge sider, økt utflod, øm ved eggstokkene. Har også vært til tider kvalm (?). Tok en test på kvelden søndag- negativ. Tror nok jeg venter mensen da det skal mye til at jeg er gravid (hoppet av i svingen), men jeg merker jeg begynner å få et lite ønske om det. Skal til legen i morgen for å få meg prevansjon etter siste ammekutt. Kanskje jeg skal ta en test da om ikke tanta har kommet. Merkelig merkelige kroppen min
Sizzi med lille bolle Skrevet 14. september 2010 #11 Skrevet 14. september 2010 Jeg venter enda og blir helt gal. krever virkelig en positiv test nå eller at tr kommer. Tok en test i går kveld dn var negativ mens EL test var positiv så hmm merkelig dette her. Tror jeg skal teste i morgen. har ikke testet idag.
Maibaby:) Skrevet 14. september 2010 #12 Skrevet 14. september 2010 godt at det ikke bare er meg.... venter enda, og negative tester.... har hatt disse mensmurringene i ryggen i halvannen uke nå!!! argh!!!! frustrert!!!! dere må gi en oppdatering om hva som skjer videre, om det blir positiv test eller tanta!!
catrine b Skrevet 15. september 2010 #13 Skrevet 15. september 2010 venter på få testet positivt jeg også, ikke helt sikker på når IKM kommer, mente mens 1 aug, så den skulle jo vært her...tatt 3 cb tester denne uken, teststreken har vært syltynn som en sytråd på alle testene...vet ikke helt hva det betyr... hattye murringer i hverfall en uke nå, bitte litt ømme brystvorter, hetetokter, veldig sliten, sovner som en stein med en gang jeg legger meg og kvelden.. skal levere en urinprøve hos lege i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå