Evigheten Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Jeg skrev et innlegg her på onsdag, om det kan ha vært astmamedisinen min som gjør at fødselen ikke vil starte (var 8 dager over termin da, 10 i dag!). De siste to dagene har jeg ikke tatt den, og våkna til slimpropp og små svake rier i dag! Var på overtidskontroll på sjukhuset i dag, og lå med sånn belte som registrerer hjertelyd og kynnere. De spurte om jeg hadde kjent noen tak i ryggen i det siste, men jeg svarte nei, siden jeg ikke var helt sikker på om jeg faktisk kjente rier eller bare innbilte meg det En liten daff dame føk litt inn og ut, og etter at den måleren hadde registrert ting et kvarters tid ble ho plutselig veldig entusiastisk og løp ut på gangen og ropte på en jordmor. "Elin, se her a! Ho haaaar jo rier, men ho vet det ikke sjøl engang"! Hi hi! Det var altså ikke bare innbilning likevel, og nå har jeg hatt disse små søte riene i snart sju timer. Skal egentlig bli satt i gang på søndag, men de tror den kommer av seg selv før det. Hadde mista håpet litt, sett for meg å fortsette å gå gravid til minst over nyttår, men da ser det ut til at det blir min tur likevel
Novadona Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Jeg leste astma innlegget ditt, og topp at du endelig er i gang. Noen som mente de kunne ha en sammenheng at du stod "stille"? spennede og lykke til...
Oktobergutt2010:) Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 "Elin, se her a! Ho haaaar jo rier, men ho vet det ikke sjøl engang"! - Hahaha!! Masse lykke til!! :-)
LadyGrr Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Så deilig.. Lykke til.. Er selv 10 dager over idag.. Har ikke fått overtidskontroll før på mandag så håper det skjer noe før den tiden...
Tingenes Herre Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Ha ha ha! Grattis med rier, håper jeg snart kommer etter. Lykke til og send oss fødestøv når det er overstått!
Evigheten Skrevet 10. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2010 Takk for lykke til'ene! Håper det skjer noe snart for dere også Novadona: Jeg vet ikke, hadde tenkt å spørre om det på kontrollen i dag, men glemte det helt! Det kan jo være tilfeldig, men jeg er blitt helt sikker på at den hadde noe med saken å gjøre. Får huske å spørre neste gang jeg treffer en lege
heltutrolig #Overtid# Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 Hehehe... leste innlegget ditt om astmaen og tenkte litt for meg selv at det var rart leger ikke hadde sagt noe... men det er jo kjempe flott at du nå er i gang...lykke til og håper du får en fin opplevelse.. Håper på å få høre hvordan det hele endte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå