Gå til innhold

Svært LITE symptomer, men 3+ på CB i går! :)

Anbefalte innlegg

Hei hei :)

Jeg testet positivt 5 dager før ikm, og skal nå idag være 5+3 (5+2) idag.

Før ikm følte jeg meg litt kvalm, men hadde ingen mensmurringer eller tegn på at mensen skulle komme slik jeg pleier å ha eller har merket de andre mnd hvor jeg har TRODD jeg kunne være gravid :P

Testet tidlig positivt, og vet at el var onsd 18 aug.

Har vært bittelitt svimmel av og til siste par uker, å hatt ter fire dager iløpet av denne tiden veldig ømme brystvorter, men ikke bryster slik jeg hadde sist. Heller ikke så oppblåst, eller så mye murringer. Kjenner bare litt murringer, menssmerter, bobler i magen en gang innimellom annenhver dag etc. Alts¨kjenner jeg nesten ikkeno.

Bekymrer seg jo litt over dette. Så igår tok jeg en CB digital ukesindikator, for å se om denne viste Maks utslag 3+, noe den gjorde.

Da vet jeg iallefall at det har gått riktig vei, og hcg stginingen er på rett stadiet. Siden den viste 3+ dvs siden befruktning, og jeg er i Uke 6 nå. Altså 5+ siden siste mens, noe som stemmer.

Tok en hcg prøve før jeg dro til syden sist onsd, som var på 131 13-14 dpo. Skal ta ny måling mand og onsd for å se om stigningen er bra.

Rart man bekymrer seg for å ikke kjenne noe tidlig, mens man som regel angrer seg på dette når alle symptomer ofte kommer for fullt fra 6+. :P

Men en ting jeg bare lurer litt på .. altså, hvis det kun er en fostersekk der, uten noe embryo? Vil da hcgn stige likevel? Å være på det normale?

Bra hcg stigning, vil ikke tilsi at det er et embryo?

Bare lurer!

Lurer på om jeg skal få meg tidlig ul time neste fredag( får dette når jeg ønsker det pga risikosvangerskap, men vil jo helst ikke ta ul før ejg vet man kan se et hjerte slå.. så slipper jeg bekymre meg hvis vi ikke finner hjerteslag).

Satser på at jeg da får se et hjerte slå hvis alt er som det skal.

Lest meg til at hjertet starter slå etter dag 25?

Masse lykke til alle gravide der ute :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...