Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god bok om svangerskap og barseltid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg en bok som kan både leses og brukes litt som oppslagsverk.. gjerne en med "alle" temaer om graviditet, fødsel amming og barsel, men gjerne også bøker om temaene separat.

Noen som har en de har blitt glad i og brukt mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler Gro Nylander sine bøker. Har selv På vei og Mamma for første gang. Det føles som man leser en roman! Veldig bra begge to!

Skrevet

Kan signere på denne! Gro Nylander er fantastisk! Leste "mamma for første gang" med førstemann for 7 år siden og denne gangen =)

Skrevet

"Svangerskapet uke for uke" av Lesley Regan. Kjempebra bok som tar for seg alt du lurer på fra unngangelse til bleieutslett og amming! Egne kapitler om fødsel og forløsning, komplikasjoner og bekymringer og masse mer! Fantastisk bok, som helt klart kan brukes som et oppslagsverk! Og den er så fin, fordi hun tar opp alt vi gravide lurer på, er flaue for å spørre om osv. Det er til og med et eget kapittell til ledsager om hvordan han/hun best kan bidra under fødselen!

Du får den kjøpt på babyshop (og sikkert også på nettet) og koster 299,-

Kos deg! :D

Skrevet

Anbefaler også bøkene til Gro Nylander.. Har både "På vei" og "Mamma for første gang".

Veldig flotte bøker, lett og lese da hun bruker mye historier fra virkeligheten. Og et kjempeflott oppslagsverk! Tror "Mamma for første gang" kommer til å bli flittig brukt når lillenurket kommer. Har tenkt å kjøpe neste bok av henne også som heter "Hva nå lille venn"(eller noe sånt).

Skrevet

Mamma for første gang er helt nydelig da, veldig flott bok. Anbefaler den! :-)

Skrevet

jeg liker miriam stoppards bok unnfangelse svangerskap og fødsel. gro nylander blir for nusselig for meg.

Skrevet

Har både Lesley Reagan, Miriam Stoppard og Gro Nylanders bøker om svangerskap og fødsler, og må jo slutte meg til alle dem som anbefaler Gro Nylander! Kjempebøker!!!! Har alle sammen hun har gitt ut, og koser meg med dem hver gang jeg blir gravid, selv om jeg har lest dem flere ganger før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...