Gå til innhold

stemmer den kinesiske fødselskalenderen på mange?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så lenge det finnes flere versjoner, så er det ikke godt å si. Jeg fikk forskjellig resultat på de jeg var borti forrige graviditet, så jeg bruker de ikke som indikasjon på kjønn. Da går jeg heller for magefølelsen, den stemte sist hvertfall :-)

Annonse

Har stemt alle gangene på meg, men det kan jo være tilfeldigheter. Mista en gutt i febr -09 og da stemte det. Gravid i oktober -09 som endte med en MA og prøvene viste at det ville blitt ei jente.

Nå viser det gutt så gjenstår det å se om det stemmer. Magefølelsen min er ganske sterk på at det er gutt denne gangen.

På babyverden sin så blir det jente, p¨å bim sin blir det gutt.. ikke lett og si.. hehe... Er vel ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tolmodighet :D Kommer nok til å ville vite det på UL om de ser det :P

Annonse

Hei :)

Med mine to har Babyverden og BIM sine kart vist ulikt hver gang. Men Elias fikk Babyverden rett, og med Emma fikk BIM rett. Denne gangen viser de også ulikt, så det blir jo spennende å se. Er jo 50/50 uansett, så blir ikke noe klokere av å se på de kartene ;) Men er jo litt gøy da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...