Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg er shoppeklar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Del Skrevet 10. september 2010 Mye billigere å handle lokalt enn å kjøre mange mil med bil før og etter handlerunden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Del Skrevet 10. september 2010 Men jeg skal på haarrytur med mamma og pappa, og da er det ikke så gøy å handle på harebaken liksom Tji tji!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Del Skrevet 10. september 2010 Personlig har jeg aldri prøvd strømstad, men er veldig fornøyd med svinesund. Hva skal du shoppe? fader nå fikk jeg lyst å shoppe å... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #5 Del Skrevet 10. september 2010 Har lyst til å kjøpe litt mat og klær til ungene. Litt klær til meg selv kankje også, men har aldri vært der før! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #6 Del Skrevet 10. september 2010 Store shoppingsenteret på Nordby. Der har du alt du trenger God shopping!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #7 Del Skrevet 10. september 2010 Nordby, utvilsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #8 Del Skrevet 10. september 2010 Ja nordby er absolutt å anbefale, blitt stort og fint , men er somregel stappa fullt på parkeringen etter 11-12 tia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #9 Del Skrevet 10. september 2010 Liker meg både på maxi-mat på sv.sund og på Nordby. Bruker ellers å handle på Harebakken jeg og hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #10 Del Skrevet 10. september 2010 Harebrakken er jo blitt riktig så greit det, men nå skjønner jeg jeg skal kose meg på Nordby =) Hvilke butikker har de der da?? HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #11 Del Skrevet 10. september 2010 Alle butikkene finner du her: www.nordby.se. Vet ikke hva slags klessmak du har, men kan anbefale en tur på New Yorker, de har sinnssykt mye kult som er billig!!! Bellbox er en av mine andre favoritter, billige hårprodukter som er svinedyre her hjemme. kos deg masse på shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #12 Del Skrevet 10. september 2010 http://www.nordby.se/pages.php?op=lpages&idcod=259146 Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #13 Del Skrevet 10. september 2010 Takk jenter!!!! =) Gleder meg Koselig på tur med mamma og pappa da =) hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #14 Del Skrevet 10. september 2010 Om man feks handler på HM i svinesund, er det da billigere en n å handle på HM i norge?? Sorr altså, men har jo ikke peiling.....! hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå