arcade Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Hei alle sammen! Har ventet på å få bekreftet/avkreftet graviditet en stund nå, etter målinger hvor hcg ikke har steget som det skal. Nå har hcg begynt å synke, og dermed går det mot en spontanabort dessverre.... Jeg synes det er trist, men det er jo ikke noe som jeg kan gjøre med det. Så nå blir det nye prøverunder. Begynner å tenke på om ivf kan være aktuelt, men tror jeg vil prøve noen flere forsøk med inseminasjoner. Ble gravid etter 3. inseminasjon nå sist. Får håpe at jeg blir raskt gravid igjen nå Ønsker meg så veldig et barn til.....
singelmamma Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Leit å høre. Men høres ut som om du ikke bør gi opp ins riktig enda! Håper kroppen er fort klar igjen.
Tamsin Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Uff, så slitsomt! Og trist! Trøsten er vel at du nå vet at du kan bli gravid. Lykke til fremover.
Ugla er mamma! Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Skjønner det er kjipt..vært der selv.. Gi deg litt tid å puste før du fortsetter prøving.. Det er lov å sørge! Klem
Gjest Pippi9 Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 det var leit å høre at det ikke gikk denne gangen, men godt å høre at du er klar for nye forsøk :-)
Håpefull38 Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Nei, ikke du også! Så leit! Tenkte sånn på deg her om dagen, for hadde ikke hørt noe fra deg etter positiv test.
maleen Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Nei ikke deg også. Det var trist å høre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå