Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Heldigvis er ikke uggs mote lengre nå! Hurra.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Av to grunner: 1 Smaken er som baken. 2 Fordi det er utrolig godt å gå med.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Elsker Uggs! Deilige å gå i, og er nøytrale og flotte! Varme og deilige å gå i på vinteren
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Varme & deilige så lenge det er minusgrader ute, ja. Men du verden så lite smart det ser ut når ung-jentene sleper de igjennom sørpe & saltlake (som det også godt kan være mye av om vinteren)! Særlig de som har beige UGG's, også blir de mørkebrune til midt oppå skaftet p.g.a. fuktighet. LEKKERT!!! NOT!!!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Jeg har brukt mine en heller slafsevinter i Bergen og ble ikke våt en eneste gang. er en myte at de ikke tåler fukt. En skille kan det bli på dem, men den fjernes lett med litt vann på en klut. Geniale vintersko for de som liker det komfortabelt og varmt.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 Uggs er bare merket på sko. Du kan ikke si at de kun er gode på vinteren i minusgrader, for det er mange modeller, tilogmed flipflops i uggs, og det er jo ikke deilig å gå med på vinteren? Sørpe og saltlake blir det jo på alle sko, til og med uggs, ja! Og når de høye uggsene blir våte, blir de mørke, men når det tørker igjen, blir de beige igjen. AKKURAT som vanlige andre sko! Herregud.....
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #8 Skrevet 10. september 2010 Tror alle skjønte hvilke UGG's det var snakk om her: De uformelige, semskede helt flat-sålede. Ja, selvsagt blir alle støvletter fuktige i slaps, men det virker for meg rimelig merkelig å legge ut på tur i semskede støvletter (uansett merke) i slikt føre. Skjønner godt at de må være utrolig komfortable å gå med, men jeg synes allikevel de er mindre pene - og mange folk får en særegen "subbete" gange med dem. Det er nå min mening!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #9 Skrevet 10. september 2010 For meg virker det rimelig merkelig at du uttaler deg om hvordan de er å legge ut på tur i uten å ha prøvd dem. Jeg kjøpte mine da jeg var gravid og ikke kom inn i vanlige vintersko, og siden har de blitt værendes hos meg.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #10 Skrevet 10. september 2010 Jeg uttaler meg ikke om hvordan de er å gå i, men om hvordan jeg synes de ser ut. Skriver t.o.m. at de sikkert er komfortable, men at jeg ikke vil ha dem fordi jeg synes de er stygge. Dessuten skriver jeg at "å legge ut på tur i semskede støvletter (LES: UANSETT MERKE) i slapseføre virker noe merkelig for meg". Lese innlegget, dah...!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #11 Skrevet 10. september 2010 At du har så store issues pga noen sko, er litt mer merkelig enn å gå rundt i semskede sko i slapseføre....
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #12 Skrevet 11. september 2010 Uggs er sikkert deilige å gå i, men "nøytrale og flotte", det er de IKKE!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #13 Skrevet 11. september 2010 Stygge, men varme og behagelige å gå med. Jeg bruker mine Uggs når jeg vil unngå å fryse på tærne om vinteren, men aldri om jeg i tillegg vil føle meg velkledd.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #14 Skrevet 11. september 2010 Syns ikke de er så forferdelig stygge jeg. Man velger fottøy etter vær og vind. Det er ikke vått og slapsete en hel vinter! Du blir ganske våt på beina av og gå med tøysko på sommern i plaskregn også! Har du rette fargen kan det tilogmed syns at skoa er våte!! Huff og huff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå