Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Del Skrevet 10. september 2010 kuren? Eller er første tablett ofte verst av en antibiotikakur? Er fryktelig kvalm, tok første i 10 tiden i dag. Heldigvis bare 3 dager med 1 tab. til dagen. Hva er andres erfaring? Belage meg på en sofahelg? =S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg begynte i går på antibiotikakur for urinveisinfeksjon. Den er det samme som Selexid og heter Penomax. Jeg har ikke merket noenting av medisinen annet enn at jeg er blitt bedre av infeksjonen og at jeg kanskje har vært litt løs i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg har begynt på en som heter Trimetoprim.. Takk for svar! HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg & to små vampyrer Skrevet 10. september 2010 #4 Del Skrevet 10. september 2010 Hei, den brukte jeg for noen uker siden også. Er det den kraftige 300 mg-kuren du har fått? Jeg ble skikkelig kvalm, svimmel, mista matlyst, rar i magen.,.. helt ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #5 Del Skrevet 10. september 2010 Ja det er den på 300 mg... Huff ble du så dårlig.. =S Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg & to små vampyrer Skrevet 10. september 2010 #6 Del Skrevet 10. september 2010 ja, jeg ble nok det. Trøsten er at det bare er tre dager:) Men nå viste det seg at jeg ikke hadde noen infeksjon da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #7 Del Skrevet 10. september 2010 Huff da.. Kjipt å ha gått gjennom den kuren der da! Ja godt det bare er 3 dager ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #8 Del Skrevet 10. september 2010 Mageproblemer kan unngås med å drikke Biola. Man kan bli kvalm når man er dårlig i magen også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg & to små vampyrer Skrevet 10. september 2010 #9 Del Skrevet 10. september 2010 Ja, spesielt siden jeg trodde jeg bare trengte en kur til og tok den to ganger på rad:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #10 Del Skrevet 10. september 2010 Er mange som reagerer på slike kurer. Drikk Biola el kjøp Idoform m melkesyrebakterier på apoteket. men om plagene vedvarer m kvalme, svimmel osv, gi snarest beskjed til legen. kan være en allergisk reaksjon og da må du få en annen kur du tåler. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå