Gå til innhold

Blir GAL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

av disse kynnerene snart......fikk beskjed om å ta det helt med ro i tiden som er igjen,så det ikke blir fødsel ennå. Ser for meg 5 lange uker nå ja....Får jo liggesår snart .uke 35 i dag

flere som er veldig plaget med kynnere og maserier??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

32+6 idag, og har slitt mye med kynnere de siste 6 ukene, og ble for to uker siden sykemeldt av den grunn. Maserier har jeg ikke stiftet bekjentskap med enda, tror jeg:S Syns det meste som skjer i magen er et mas for tiden, for det hemmer så utrolig mye:( Men idag har jeg en noenlunde ok dag, uten vondt i korsryggen men med noen kynnere, så skal på tyttebærtur med min datter om ei lita stund:) Får ta med en av ponniene så jeg har noe stødig å støtte meg på hvis behovet melder seg. Man må jo liksom prioritere ganske hardt når man først har en fin dag, selv om huset står på hodet, så er datteren min mye mer verdt enn rene gulv:)

Skrevet

Jeg er 34+4 i dag og har vært veldig plaget både med kynnere og maserier fra uke 29. Litt lei nå ja....men jeg prøver å være litt i bevegelse selv om det til tider kan være ganske vondt. Blir alt for mye sofa med tv titting og pc ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...