Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto opp, når alle de andre medlemmene av husstanden var forsvunnet på skole og jobb, sank jeg ned i sofaen, skrudde på laptop og tv......

POOOF, 4 timer kommer jeg meg til megselv her jeg sitter å ser på dynastiet (!!!!!!!!!!?????????????) og hører på Evanescence (!??????????)

HJELPES! Kan noen få meg ut av denne gravidtåka som gjør meg fullstendig handlingslammet de dagene jeg egentlig ikke har noe spesielt å gjøre?! Skulle tørket støv, vakset klær...

Får skynde meg å støvsuge og hive på ei maskin med mannens klær så jeg ikke blir avslørt.

Andre som også faller helt sammen noen dager?! Skal vi lage klubb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får jeg være med i klubben da??? Noen dager her også er bare helt wasted, føler jeg! Når jenten min er gått på skolen om morgenen detter jeg bare helt i do, føler jeg! Lufter hunden, så går resten av dagen med på å bare....... et eller annet. Er rett og slett helt handlingslammet for tiden! Kvikner til igjen når datteren min kommer hjem igjen, og klarer heldigvis å ta meg sammen da.

Håper ikke jeg skal ha det på denne måten her i 6 uker til! Huset forfaller jo helt, og jeg kommer meg jo ikke utom døren engang. Nei, takk for den tiden da redebyggerinstinktet sto på for fullt, ellers hadde ikke noenting blitt klart til den lille kommer...

Gjør også det samme som du; setter på en maskin med klær i siste liten eller noe, slik at ingen avslører at jeg bare har surret med ingenting, hele dagen...hehe...

Skrevet

mm!!! Jeg hadde virkelig satset på dette redemoduset, men har 20 dager til termin og gjør ikke en dritt!!! Uff.... har et kjøleskap i desperat behov for vask og organisering, men hva gjør jeg? Glaner på en tragisk kjedelig episode av Oprah og kikker på nettet :S

Skrevet

Melder meg herved inn i den klubben!!! I dag har jeg sett på tv, drukket kaffe og spist sjokolade. Kjøkkenet mitt ser ut som et bomba h..hus og jeg har "glemt" å finne noe å lage til middag. Stakkars familien min sier jeg bare...

Skrevet

Har faktisk min første aktive dag på lang tid, men har spart på futtet i påvente av at skolejenta kommer hjem og vi skal plukke tyttebær til kveldens Trollkrem-kos:) :) Men har da gjort litt; to klesvasker er unnagjort, litt for mye Racheal Ray, NCIS,Oprah etc og nettsurfing...*tjihi* Fine prioriteringer ja, når gulvene trenger sååårt en vask...men må vel vaske de to ganger før de er rene :S Samma det, tur i skogen er viktigere :D

Men er definitivt nytegnet medlem i "tåkeklubben" :)

Skrevet

Takk og lov at det ikke bare er meg hehe.....hadde en langt liste med ting jeg planlagt å få unnagjort før lillemann kommer, men den har jeg ikke startet på enda. Har nok brukt tiden på å sove litt lengre om morningen, lang dusj med påfølgende lang frokost framfor pc og tv. Og plutselig er det tid for å tenke på middag, uff og uff. Får håpe redebyggingshormonet slår til snart :)

Skrevet

hehe, jeg kjenner meg igjen for å si det sånn;)

MEN jeg har tross alt (i tillegg til å spise sjokolade, se på TV og surfet)- fått satt igang en maskin m klær, rydda litt og ordna lillesøsters sprinkelseng- slettes ikke verst må jeg si:p

Skrevet

Tror jeg blir æresmedlem i klubben da, er en mester på å gjøre ingenting. Har skrevet en lang liste over "må-gjøre-ting-før-fødsel", men den ligger der og bare venter på at noe skal skje ;)) Godt å høre at vi er flere :)

Skrevet

Jeg må nok melde meg inn her jeg også.!

Jeg sov til 1030!?!? det har ikke skjedd på gud vet hvor lenge! mann og barn er hos svigers i helgen så jeg har husmorferie.

Nå er klokken halv 3, og det eneste jeg har gjort er å spise frokost og lunsj! sett på søppeltv og sittet på nett. tatt en real bloggerunde og da går jo tiden.

er så glad jeg kan utsette klesvaska uten å bli "avslørt" hihi

gulvet burde vaskes minst to ganger her også så det får mannen ta når han kommer hjem igjen:)

jeg passer godt på sofaen jeg!

redebygging? hmm jaja merker at det er nr to som kommer...

Skrevet

Bra å se at jeg ikke er alene!!

Fikk faktisk vasket både klær og gulv da jeg endelig kom til meg selv, selv om det må kalles kattevask, hehe.

Kom på at det var fredag i tillegg, da er det litt viktig å ha det koselig hjemme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...