Mammahjertet <3 Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Håper noen har svar til meg. Jeg fødte for ca 5 uker siden. Er klar over at magen er ofte litt deigaktig og større en periode etter fødsel. . Men hvis jeg har noe stramt på meg over magen...for eksempel en bukse som skal holde magen inne litt, da føles det som at det er en stor kul i selve magen. Jeg har aldri hatt fettkul på magen før, så kan det være den jeg kjenner som presser innover? Har noen merket det samme? Det føles så ekkelt. Har tenkt at det kanskje er noe "rart" som har skjedd inni der.
Formerly known as Tina Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Jeg vil tro det er livmoren som ikke har trukket seg helt tilbake ennå. Merket ikke noe sånn som jeg kan huske ihvertfall... Nå er det vel bare 1 uke til du skal på kontroll. Da kan du spørre legen om det:-) Sikkert ingenting å bekymre seg over:-)
Mammahjertet <3 Skrevet 10. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2010 Hmm... det er mulig at du har rett i at det er livmoren. For den kulen jeg merker er litt overfor blæren. Det kjennes ganske rart ut. Ja heldigvis skal jeg snart til kontroll. Håper alt trekker seg sammen slik det skal inni der. Har ikke hørt noen andre som har merka noe slikt. Takk for svar
Miss Fix Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Jeg har også en følelse av en kul i magen, eller egentlig opptil flere steder. Kjenner ingenting til vanlig, men når jeg legger meg ned så magen strammes, kjennes det ut som en kul som presser seg frem. Når jeg presser på den, forsvinner den. I følge legen er dette brokk! Det er veldig vanlig å få det ifbm graviditet. Kanskje det er det du kjenner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå