Gå til innhold

Fine jentenavn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mathilde er jo nydelig...:)

Jeg syns det er veldig vanskelig med navn ,og har ikke peiling på hva vi skal kalle babyen i magen ,uansett hvilket kjønn...:-o Men det kommer vell etterhvert... Jeg har jo goood tid ennå...:)

Men her er noen forslag...;

Rebecca, Lisa, Martine, Melissa, Mona, Ramona, Mille, Malin...

Også har jeg fått en liten favoritt... Har egentlig aldri likt det før, men nå syns jeg plutselig det er sååå fint: Lykke (mannen min er absolutt IKKE enig;))

Syns også Lykke er kjempefint, men min mann er heller ikke enig... Hehe. Til gjengjeld foreslo jeg Tuva for noen år siden, og da var det like ille, men denne gang foreslo han faktisk det selv... Det hadde visst fått tid til å modne litt. Glis.

Ellers syns jeg Lydia er nydelig!

Med forrige var navnet bestemt på forhånd, trudde eg. Det var Erle eller Dina i magen, men når babyen kom så datt plutselig Victoria i hodet mitt, og Victoria blei det. Sjølv om det faktisk ikkje hadde vore diskutert ein einaste gong... Men har du barn frå før synes eg det er viktig at navna passe sammen.. blir litt rart å ha Trym og Michelle... og så kan det vera greit å faktisk hørra litt rundt kva andre som får baby på likt med deg velge så sleppe heile klassen hetta Tuva:)

Men kjekt og vanskelig å velga navn, sjølv fant eg min foreløbige favoritt når eg logga på sol.no ein dag, der står nemlig navnå som har navnedag kvar dag, og der stod det!

Annonse

Har to gutter fra før som heter Phillip og Fredrik, så mye som passer til det egentlig:)

Synes Malin og Mina er fint :) men er jo sant som noen sier at man kan ha bestemt navn på forhånd, så når ungen er dødt så passer det overhodet ikke :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...