**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 10. september 2010 #1 Del Skrevet 10. september 2010 Er jo ingen andre barn hjemme, og heller ikke så mange barn her vi bor. Men hva gjør der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jada-har fire små Skrevet 10. september 2010 #2 Del Skrevet 10. september 2010 jeg er ikke hjemme hver dag, men en dag i uka. Den dagen drar vi enten på lekeland, er hjemme og leker/baker/e.l., eller vi besøker oldemoren deres....men er du hjemme hver dag så blir dette ikke så gode forslag kanskje. Hva med å smøre niste og dra til en lekeplass? Mine to eldste er tette i alder, så de er gode lekekamerater, dog sloss de jevnt og trutt også da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-trollemor- Skrevet 10. september 2010 #3 Del Skrevet 10. september 2010 Hvor bor du da? Er det åpen bhg der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 10. september 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 10. september 2010 Bor i Bergen, så er jo mye å finne på hvis jeg bare hiver meg ut i det.Men problemet er at jeg føler jeg ikke kan gå på noe alene med alle tre. Redd de ikke hører etter, og alt blir bare mas. De må liksom krangle, kaste leker, slå, knipe og erte hele tiden. Hva gjør du når den ene må på do? Vogn, do, 2 stk, liten plass, den ene oppi søppla, den andre? uff. Burde nok kaste meg ut i det, men. Vi hadde en veldig fin tur til byen en dag, jeg og de tre. Var veldig fornøyd da:) Ikke noe kjekt å levere i barnehagen iallefall når mellomste er så lei/skriker. Kanskje neste onsdag blir hjemme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 10. september 2010 #5 Del Skrevet 10. september 2010 Hvor i Bergen bor du? Jeg er fortiden alene med 3 på 0, 2 og 4 år og møtes gjerne for lekedate eller noe annet i helgene.......eller neste fredag (sukk, planleggingsdag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå