Gå til innhold

Positiv CB-test i dag, RD 14 - men kan Crinone påvirke?

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Lykkelig, men litt skremt her. Testet positivt i dag morges på rugedag 14 (15 dg etter innsett). Etter en lang ferd med masse nedturer føles det som en lettelse, men samtidig også veldig skummelt mht de kommende ukene.

Ett spm: Jeg fikk inntrykk på sykehuset at Crinone kan påvirke resultatet av testen, men det kan den vel neppe gjøre?? Det eneste Crinone kan gjøre er vel å utsette mens? Åh, kan man ikke bare konkludere med at en positiv test på rd14 er en positiv test...

Fortsetter under...

Jeg tror jeg bare kan gratulere deg med positiv test :) :)

Har aldri hørt at crinonen kan påvirke testen. Due kan nok bare glede deg fordi du er nok gravid :)

Jeg fikk igjen mens igår så da var det bare å innse at håpet var ute denne gangen også :(

du er nok gravid ja. HAr fått beskjed på Unn at man kan teste etter 14dg hjemme, men stolte kun på blodprøven etter 21dg. Men dette var fordi at mange testet negativt så tidlig. Jeg testet selv positivt etter 11 dg, da jeg fikk gutten min i 09, jeg brukte også crinone da. Så gratulerer så mye :-))))

Hei, du, og pust lettet ut, du er helt, helt, helt sikkert gravid!!

GRATULERER!

Crinone kan ikke gi falsk positiv test, og med test 16 dager etter uttak så er resultatet sikkert. Kos deg, nyt spiren, og planlegg feiring!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...