Gå til innhold

HVA har de små i bhg-matpakka i dag...?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Leah har i dag:

Arme riddere (små biter stukket ut med hjertepepperkakeformer)

Litt pasta etter gårsdagens middag

Druer

Babymais

Minigrissini

En minimakaronigrateng (laget i muffinsformer av silkon)

En halv grov pannekake

En skive med leverpostei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille☠Kadalma

Grovbrød, eggerøre med gressløk og hvitløk, bacon og tomat.

Frukt og yoghurt har de i bhg (som vi har tatt med) I dag er det en varmrett i hvert fall som bhg står for :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To skiver brød med baconost og en miniyoghurt. Hun får av og til lov å ha yoghurt på fredager, og det er stor stas. Hun mener nemlig at "alle de andre barna har med yoghurt hver dag". Jada;)

Hun vil ikke ha så spennende matpakker, foretrekker brød med leverpostei eller smøreost. Vi pleier vanligvis å sende med en gulrot eller en fruktbit, for det spiser hun. Lager jeg istand noe finere er matboksen som oftest like full ved hentetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Persille☠Kadalma

Mine pleier også å ha med mye av det du nevner..men hun må bli veeeeldig mett i dag??:) <3 Helene

Forøvrig tar det ikke tid å planlegge matpakker, jeg slenger sammen noe før jeg legger meg og legger oppi ferske grønnsaker ol på morgenen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Bruker 20 min hver kveld på matpakker, og jeg koser meg med det.

Midasrester går fort oppi, amre riddere lages på fem min, og minigratenger eller paier lager jeg i store porsjoner innimellom og sleger i frysern.

Kan ikke tenke meg noe verre enn å åpne en matpakke og glane ned på tre tjukke, svette dobbeldekkere med leverpostei eller gulost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir ikke "svette" når man legger dem sammen. Takke meg til "dobbeldekkere" med leverpostei eller gulost istedenfor middagsrester! (grøsser ved tanken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skive med Litagobrunost (m/jern) og en skive med Krusidullkaviar (kaviar og ost i ett) + en Biolayoggert. Hjemmelaget grovbrød og Biolayoggert får han hver dag. Dette er frokosten som han spiser når han kommer i bhg. De får to til måltider og frukt av barnehagen. Ordentlig middag får de servert i bhg en gang i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...