Gå til innhold

Lei gravide som begynner å klage en måned før termindato.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ååååååh nå er jeg så lei av å gå gravid. Jeg vil bli satt i gang bla bla bla.

Har to venninner som jeg har sluttet å ta telefonen når de ringer. Orker ikke høre på hvor lei de er av å være gravide. Prøvd gang på gang å si at det er de fleste gravide men det er lite å gjøre med det. Barnet kommer når det kommer.

Da begynner de med.. kanskje jeg skal dra til legen og høre om jeg kan bli satt i gang. Du ble jo satt i gang... ååååh så heldig du var...

Det er å som å snakke til veggen...prøver å forklare at jeg ble satt i gang pga av svangerskapsforgiftning, ikke fordi jeg ikke orket å være gravid. Og at jeg syntes det var et 3 dager helvete med i gangsettingen funker heller ikke. De skal ha tips til hva de kan klage på til legen for å bli satt i gang.

Er ikke det beste at ungen får bli i magen til den vil/skal ut så lenge alt er bra? Synes ikke man skal tukle for mye med naturen når det ikke er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg!

Babyen har det best inne i magen, og kommer selv ut når den er klar for det. Kan bli lange uker for dem dersom de blir gående 14 dager over.

Sist jeg var gravid var jeg innstilt på å gå 14 dager over termin, så var absolutt ikke forberedt da mini meldte sin ankomst en uke før termin. Kom brått på :) Men deilig at jeg aldri rakk å begynne å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor man ikke skal få lov til å klage til venninnene sine! Glad du ikke er min vennine! (For vi klager til hverandre hver dag, og ler av hverandre når det trengs!)

Ha litt medfølelse i steden du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mine venninner ringer å klager over at de er slitne osv gjør det meg ingenting, jeg synes det er en del av vennskapet å lytte og gi råd. Men om det blir sånn at man vil prøve å få igangsatt fødselen pga vanlige graviditetsplager så syns jeg det går litt for langt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...