sepgutt10<3novjente11 Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 for å få i gang fødselen?
Voyeur Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Hva er det? SKal google det nå, ble nyskjerrig!
Voyeur Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Ah, nei, men har lest om andre som har trykket på de forskjellige trykkpunktene når fødselen har startet for å få fart på sakene:) Det har visstnok virket, men har aldri prøvd selv.
oktoberjentene;) Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 hehe.. jeg husker at jeg prøvde med førstemann... virket ikke, men da prøvde vi selv hjemme .... jeg kjenner ei som er fotsoneterapaut, hun mente at hun kunne sette igang fødselen ved å trykke på visse punkter.... men hun ville ikke vise meg hvor det var... når jeg snakket med henne var det for tidlig å sette igang uansett.... hadde vært spennende å prøvd... men jeg tenker at babyen kommer når den selv, eller kroppen min er klar for det
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 10. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2010 Ok=) Kommer en i morgen hit som er utdanna som det å skal gjøre det på meg så blir spennende å se om det faktisk fungerer.. =) Jeg er på overtid nå så har jeg vært ekstrem dårlig siden uke 36 så fikk tilbud om det gratis så skader jo ikke å prøve=) Har blitt tøyet 3 ganger men det gir meg bare kraftige menssmerter og alltid en intens dag med veer og thats it!!
oktoberjentene;) Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 Masse lykke til Håper det funker på deg )
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 10. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2010 Tusen takk, blir spennende =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå