Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Del Skrevet 10. september 2010 jeg er gravid i uke 38. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg hadde sterke, regelmessige kynnere i fire uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleleen Skrevet 10. september 2010 #3 Del Skrevet 10. september 2010 Det er vanskelig å si, men jeg hadde sterke kynnere to uker før jeg fødte. Helgen før jeg fødte begynte de å bygge seg opp, men stoppet når det begynte å gjøre vondt. Så ble det rolig i ett par dager, før vannet gikk. Kan hende det er slik for deg også, uansett, lykke til med fødselen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg tror at du også vet at det ikke finnes noe svar på dette. Det kan ta uker, det kan ta dager, det kan ta timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #5 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg har hatt det sånn i flere uker...er nå i uke 39. Umulig å si når det går over til rier. Vi får bare smøre oss med tålmodighet! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå