Gå til innhold

Voksi classic i Brio happy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det funker ikke i det hele tatt, eller?

Vi har fått låne en voksi classic, men da jeg skulle prøve den i vogna synes jeg ikke den passet i det hele tatt. Den er jo alt for lang (selv med babyknyting) og bred, og blir bare klumpete og rar. Nå er jeg førstegnans, og vet ikke hvordan disse posene skal passe i vogna, men det skal vel ikke være sånn?

Må vel gå til innkjøp av en Voksi urban eller lignende istedet.

Fortsetter under...

Skrevet

Dette lurer jeg og på! Fikk vårbarn i min Brio Happy forrige gang, men vurderer pose med oktobergullet nå. Er jo så liten hele vinteren! Må ellers si at jeg var litt misfornøyd med størrelsen på bagen i Brio-vogna, er litt liten... Håper på tips til pose som passer!

Skrevet

Jeg har brio happy med voksi classic pose.. har brukt det til to barn, og skal gjøre det denne gangen også:) syns babyen lå lunt og godt oppi posen i vogna.. men ja, litt trangt, og kunne ikke bruke baggen veeeldig lenge, men innen jeg gikk over på sportsdelen så ville barna mine opp å se litt uansett.. så det gikk greit... jeg kjøpte også voksi urban til mellomste.. fikk bedre plass da, men syns ikke den var like lun som classic.... jeg brettet ikke classic posen på vanlig måte med snorer, men pakket den liksom bare sammen som jeg selv ville.. vanskelig å forklare, men kanskje jeg pakket den litt mer sammen på den måten så den tok mindre plass?? hm.. ikke sikker... var uansett mer fornøyd med classic :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...