HF79 Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Hei. er snart siste flytte dag og jeg kommer kansje til å være uten nett i de neste dagene. Men jeg tenkte at jeg kunne finne en dag om det passer for dere at vi tar oss noe å drikke (hos oss) kafeen. ca kl12. det hadde vore koslig. Er desverre blitt litt syk no, samboer klarte å smitte meg til slutt. :(. Jaja. enklare å kjøpe seg noe trøst da. eheheheh. Vel jeg håper at dere har muligheten. ellers kan vi finne et annet tidpunkt. dere kan jo skrive ned hva som paser for dere.snk seinare.
Gjest Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Jeg jobber hver dag så har ikke muligheten på dagtid
HF79 Skrevet 10. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2010 hey. E trist. Når passer det for deg da.?? går jo an å få til noe når du er ferdig på jobb. Muligheter finnes det alltid
Inger¸.•°´¯♥ Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 For min del passer det heller ikke den 20. sept. Og heller ikke på onsdager. Siden jeg jobber i turnus, så jobber jeg jo også en del kvelder. Men tirsdag 21. har jeg mulighet hele dagen. ) Hadde vært artig om flest mulig hadde hatt mulighet til å møtes.
HF79 Skrevet 11. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2010 hei. Er snart flytte feridig. og vet ikke når jeg får tilgang til nett igjen. Så jeg kan gjerne møte opp den 21. rundt kl.12. så har vi noe å gå etter:):. Håper flere har tid jo. jo flere jo bedre. eheh.( Hos oss.) Håper de har ledige plasser, virker som at det blir mer populært der. :). Om jeg ikke får svart igjen før den tid, så snakkes. me nok til en kopp av noe varmt å drikke den dagen. . :)
Gjest Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Den dagen passer ikke for meg. Jeg skal jobbe til kl fire, så skal jeg på ultralyd etterpå.
HF79 Skrevet 13. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2010 Hei. Driver å vasker vår tideligare leilighet, så nette er tilkoblet her enda. Skal ikke være lett å finne en tid som passer alle. Kan de som har lyst bare skrive ned dager som passer, så kan vi jo ta det derfra?? Så vil jeg nok tro at noe dukker opp:).
Lizbel76 Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Hei! Jeg jobber 800-1545 alle hverdager så det passer kun etter kl 16.00 for meg...
HF79 Skrevet 14. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2010 Hei. Alle mulige tid er mulig. hehehe. Skal nok finne ut noe til slutt. Er ikke så lett når noen jobber og andre ikke. Men ettermiddager går jo og. Jeg har mulighet til alle døgnets tider. Så det skal nok bli kjekt når vi etterhvert ser hva tid som vil passe til alle. Neste gang jeg er på nett er på torsdag. Er koblett til på hint. Bruker samboer sin pc. hehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå