Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil oppfordre de som ikke har fått denne pakken til å skaffe seg den! Jeg synes den var veldig innholdsrik og fin. Ikke værst å få en pakke full av goodies bare fordi en er gravid :) (bare og bare fru blom.......hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke den jeg:-( Fikk den da jeg var gravid med eldstemann for 2-3 år siden og fikk beskjed nå at det kun deles ut en til hver da jeg spurte hvorfor jeg ikke kunne få..dårlige greier

Skrevet

Jeg har bestit for lenge siden men det kommer jo ingenting, man skal vel få noe i posten, noen som vet hvor lang tid det tar?

Skrevet

jeg fikk pakka med 1man i 08 å har bestilt pakka nå.

det skal komme en lapp i posten når du er ca 38uker på vei og så en når ungen er ca 6mnd

Skrevet

hvordan bestiller man den da?? jeg kan anbefale en fra apotek 1 også, veldig fin pakke med litt bleier, hudprodukter, body, smikke osv..:) der registrerer du deg på apotek1.no

Skrevet

Jeg må reise, vet egentlig ikke hvor, for å få den ut.. Finnes ingen rimi-butikker i Tromsø lenger.. Så det var bortkastet for min del:(

Man bestiller den på rimi.no.

Så får du et lite rødt kort i posten..Jeg var nær ved å kaste det da det kom, trodde det bare var noe reklame;)

Skrevet

Få barnefaren til å bestille den da;) Litt smart er det jo lov å være *hihi*

Skrevet

Prøvde, men d gikk ikke siden vi var registert på samme adresse. Kun 1 pakke per adresse fikk jeg til svar.Dårlig gjort. Prøvde å bestille til mannen alikevel så det skal bli spennende å se om d går.

Mamma bestilte en på hytteadressen vår da.hehehe:-)

Ellers så har de på Libero å som du henter i Lindexbutikkene. Den og den fra Apotek 1 har jeg fått

Skrevet

Nb! Man får ikke hentelappen i posten før man er ca 35 uker på vei (litt usikker på nøyaktig uketall) uansett hvor tidlig man bestiller/registrerer seg.

Skrevet

Bare legg inn ny bestilling med annen e-post.

Skrevet

Kan ikke du bare bestille den i mannens navn eller noe da? Viss du har mann selvfølgelig:)

Skrevet

Hvor langt på vei var du da du fikk den fra libero? Er snart 36 uker på vei og sitter å venter på den fortsatt:p

Skrevet

Tusen takk for tips til nettsider! Man sier sjelden neitakk til noe som er gratis. Utstyr koster mer enn nok uansett!

Skrevet

Fikk den tidlig, men det var fordi jeg var gravid en gang før denne og fikk aldri hentet den ut. Skulle vel ha vært rundt 6-7 mndr på vei med litja. Var ca 3 mndr på vei med lillebror da den kom i posten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...