Kuredu Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 har hatt et fryktelig siste trimester da jeg har vært svært trøtt og tappet for energi. Nå er det 3 uker igjen, og det virker som om (bank i bordet) at noe av energien har kommet tilbake. Har begynt å vaske klær til lillegutt, gjøre klar vogn, rett og slett begynt å gjøre klart til at en liten baby skal komme i hus her igjen!!!! Helt sprøtt egentlig....... Men veldig koselig! Så er egentlig litt glad i dag! I tillegg har jeg de to andre barna mine hjemme fra barnehagen i dag, og det er så koselig! Må kose meg masse med de nå før babyen kommer, nå kan jeg jo! Skal kose med de etter også selvsagt, men da er det en annen som trenger mye oppmerksomhet i tillegg!
cadence Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Glad på dine vegne Kuredu Men ikke svi av all energien på en gang nå Jeg holder fortsatt på å finne balansen mellom aktiviteter og energinivå. Har ordna alt til babyen kommer, men gjenstår jo en del andre ting som å få huset i best mulig shape liksom. Igår tok jeg sjefsavgjørelsen at de som kom på befaring for varmepumpeinstallasjon fikk jobben: de kommer 20/9. Orker rett og slett ikke å bruke energi og krefter jeg egentlig ikke har på å vente på at de andre installatørene skal dukke opp for tilbud. Gubben er bare happy for at jeg tok avgjørelsen, for han begynte å bli lei punktet med varmepumpe han også (etter å ha ventet i opptil 4 mnd på to firmaer så...) Jeg gleder meg til en liten tur i tyttebærskogen med datteren min etter skoletid idag, trollkrem er jo bare sååå digg! Og i dag har jeg energien og har smertefri korsrygg:) Tjoho, carpe diem!!!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå