Gå til innhold

Hvilken europeisk storby bør jeg og mannen min dra til i oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det på tide å komme seg bort litt etter ett år med bare baby og tv/pc på kveldene. Om 3 mnd kommer baby nr.2, så nå vil vi på "kjærlighetstur" i 2-3 dager.

Hva anbefaler dere? Vi har allerede vært i Praha, København,London, Edinburgh og Vilnius, så vi vil gjerne oppleve en annen by.

En by som kan tilby masse god mat og greie shoppingmuligheter

Kom gjerne med tips til gode hotell som ikke er alt for dyre og ligger sentralt :)

Tusen takk på forhånd :)

Fortsetter under...

Skrevet

Da vil jeg anbefale Barcelona, for der er det fremdeles godt og varmt i oktober. Da kan dere kose dere med tapas, strand, byliv, shopping og severdigheter. :)

Hvis dere ikke vil dra så langt er Stockholm veldig deilig om høsten. En rusletur i gamla stan er veldig koselig. Paris er jo også alltid en slager for en kjærlighetstur. :)

Skrevet

Zurich er en utrolig storby som kan by på det meste. Det er liksom ikke det stedet man drar til men jeg kan garantere dere at dere ikke blir skuffet. Høsten kan være utrolig varm og fin (selv om man risikerer litt kaldere klima en Barcelona) og her er shoppingmuligheter, by og natur osv i rikt mangfold!

Skrevet

Roma er helt fantastisk! Den byen har alt, det er som et stort museum, masse shipping og nydelig mat :-) Og det er sikkert litt varme fortsatt i oktober.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...