mamma til en snart to Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 er så dritt lei nå . har ikke sovet i natt pga bekkenet har vert så vondt. har prøvt pute mellom beina å alt. Nå er det 3 dager til termin, så håper vesla har tenkt seg ut snart, før det klikker for meg Noen som har noen bra tips? har hatt bekkenløsning siden uke 14. nå er det i symfysen det er verst, og området rundt. det stråler ned i beina også.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 om ditt er litt mindre vondt enn mitt, kan vi ihvertfall bytte.. Rart at selv hvor sliten en er, så gruer ihvertfall jeg meg til å legge seg for å stå opp på morgenkvisten eller snu seg i senga er verste sort..gleeeder seg til ungen er ute og inn i nytt hus med ny svane sense seng..oooohhh.....!!!!!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Den skriver jeg under på :=))) Hehe. Jeg har samme problem som deg...Helt jævlig med denne bekkenløsninga når man får det skikkelig. Jeg føler meg nesten litt invalid nå. Haha. Og jeg har enda 6 uker igjen til termin. Så vær glad for at du nå er straks i mål. Du skal se at vesla vil snart komme ut. HOLD UT....
mamma til en snart to Skrevet 10. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2010 Det er godt at det ikke bare er meg men unner ingen andre det . det har heldivis ikke vert så ekstremt før nå , de siste ukene. I natt våknet jeg i 4 tiden, og bare satte meg opp å gråt det var så vondt. Stakkar mannen min skjønte ingenting .
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Heldige du som snart er ferdig. Selv har jeg 7 uker igjen til termin og sliter nå med en forkjølelse i tillegg til bekkenet. Det river hver gang jeg hoster Og jeg gruer meg fælt til å stå opp om morningen for da knekker bekkenet på plass. Er ikke lei av å gå gravid, men veldig lei av å ha vondt! Stakkar jenta mi på 3 år skjønner ingenting. Hun prøver å trøste meg da og er veldig nydelig. Så klapper hun magen min og sier: "nå må du komme snart baby".
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Uff, skjønner problemet. Jeg har også begynt å få det fremme nå og det er jo helt grusomt vondt. Vil heller ha tilbake bekkenløsningsvondtene i ryggen... Nei, vi må vel bare holde ut alle som en, belønningen er ikke så langt unna:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå