Gå til innhold

Vondt Bekken gis bort ved henting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så dritt lei nå . har ikke sovet i natt pga bekkenet har vert så vondt. har prøvt pute mellom beina å alt. Nå er det 3 dager til termin, så håper vesla har tenkt seg ut snart, før det klikker for meg :)

Noen som har noen bra tips?

har hatt bekkenløsning siden uke 14. nå er det i symfysen det er verst, og området rundt. det stråler ned i beina også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om ditt er litt mindre vondt enn mitt, kan vi ihvertfall bytte..

Rart at selv hvor sliten en er, så gruer ihvertfall jeg meg til å legge seg for å stå opp på morgenkvisten eller snu seg i senga er verste sort..gleeeder seg til ungen er ute og inn i nytt hus med ny svane sense seng..oooohhh.....!!!!!

Skrevet

Den skriver jeg under på :=))) Hehe.

Jeg har samme problem som deg...Helt jævlig med denne bekkenløsninga når man får det skikkelig. Jeg føler meg nesten litt invalid nå. Haha. Og jeg har enda 6 uker igjen til termin. Så vær glad for at du nå er straks i mål. Du skal se at vesla vil snart komme ut. HOLD UT....

Skrevet

Det er godt at det ikke bare er meg :) men unner ingen andre det .

det har heldivis ikke vert så ekstremt før nå , de siste ukene.

I natt våknet jeg i 4 tiden, og bare satte meg opp å gråt det var så vondt.

Stakkar mannen min skjønte ingenting .

Skrevet

Heldige du som snart er ferdig.

Selv har jeg 7 uker igjen til termin og sliter nå med en forkjølelse i tillegg til bekkenet. Det river hver gang jeg hoster :( Og jeg gruer meg fælt til å stå opp om morningen for da knekker bekkenet på plass.

Er ikke lei av å gå gravid, men veldig lei av å ha vondt! Stakkar jenta mi på 3 år skjønner ingenting. Hun prøver å trøste meg da og er veldig nydelig. Så klapper hun magen min og sier: "nå må du komme snart baby".

Skrevet

Uff, skjønner problemet. Jeg har også begynt å få det fremme nå og det er jo helt grusomt vondt. Vil heller ha tilbake bekkenløsningsvondtene i ryggen...

Nei, vi må vel bare holde ut alle som en, belønningen er ikke så langt unna:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...