Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 39

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var skikkelig æsj :(( Blør veldig lite foreløbig da, men det tar seg nok opp utover kvelden.

Men det fine er jo at jeg kan kose meg med litt godt i glasset når jeg skal til Praha neste helg =))

Skrevet

Petrine:

Goood tur og kos deg med god samvittighet!

Jeg skal til Spania neste uke, så jeg må nok pent styre unna chorizo, serrano og andre godsaker! Litt æsj det også, men verdt det....!

:-)

Lykke til med neste pp og ikke tenk! Det funket for meg! Kom på at jeg hadde IKM dagen før... og da tenkte jeg; oj, TR har jo ikke kommet, kanskje jeg kan teste imorgen da!

Ingen forhåpninger! Funket for oss! Ikke noe pes rundt EL heller.... et skarve forsøk, og litt sånn jaja, vi gidder ikke mer, går sikkert ikke denne mnd. Og da satt den såklart!

Skrevet

Takk jerseygirl :)

Er så godt å ha noen som heier på deg. Kommer med litt støttende ord og tenker på deg =))

Skulle veldig gjerne heller vært gravid, men når jeg ikke er det blir det nok litt kos ja. Skal på jentetur :o) Gleder meg masse .

Må kose deg masse masse på ferietur! Deilig å komme seg bort litt =)

Ja jeg er vel litt der nå at jeg ikke gidder mer.. Det får bare bli som det blir.

Kommer sikkert til å være her litt mindre også, skal ihvertfall prøve på det hehehe. Men kommer nok til å følge litt med da =))

Skrevet

Jeg trodde kanskje jeg hadde hatt EL for et par uker siden, pga tempene. Men klarte ikke å måle skikkelig, så ble vel feil, for igår kveld oppdaget jeg plutselig EL-slim! Da håper jeg det er EL som dukker opp hos meg nå =) Har vertfall bare negative graviditetstester..

Mannen min reiste på båt i går og skulle være borte 4-5 uker, men var så heldig at nå skal han komme hjem noen dager før han reiser ombord igjen :D

Snakk om flaks, dersom det faktisk er EL som kommer nå! =)

Har kun en EL test igjen liggende, tenkte jeg skulle ta den senere idag, siden den helst skal bli tatt om ettermiddagen, etter det jeg har lest meg frem til. Veldig fristende å ta den nå med en gang, men har jo bare denne ene..

Rekner med jeg nå flytter meg over til gjengen som har IKM i uke 41..

Skrevet

Har IKM idag.. Å kun negative testa! Blir jo tullatt av dettan!! Huff, enten kan en test bli positiv eller så kan TR bare komme.. :(

Skrevet

Hmm... Skal ta test i morgen, men er 99 % sikker på at den er neg.... Kommer alltid til å være pessimistisk fram til jeg ser en klar strek ved siden av kontrollstreken....

Skrevet

God morgen alle sammen :-)

Nei, så dumt da Petrine.6pp!! Men, får en bare krysse fingrene for at neste måned blir det klaff og Juli-baby neste år ;)

Jeg skulle hatt mens onsdag/tors, en ikke fått noe.Endel mensmurringer, men ikke noe mer. Tok en test i morgest og der var det en svaaak 2.strek! Tør liksom ikke tolke den som noe positivt, da jeg tok en annen av annet merke og den ikke hadde noe svak strek... Søren klype. Får vel vente noen dager, så ta en digital eller noe :-) Har jo såååå lyst på bebiss nå, etter 14.pp! Men men ...

Da drar jeg på lopiss og ser om jeg fnner noe oppussingsobjekt jeg kan dulle med så jeg slipper å gruble sånn ;) Ha en flott dag videre!Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...