Petrine +spire=❤ Skrevet 26. september 2010 #51 Skrevet 26. september 2010 Jeg er på 12 dpo i dag. Neg test. Har ikke helt håpet jeg heller, tiden vil vise.. Må jo bare tro at en dag, da er det min tur. Har ikke lyst ut i en pp til.. Vil ha spire NÅ! Hehehe. Kan være du har hatt el litt senere enn du tror vims81 m/♀08. Krysser fingrene for oss alle!!
missme Skrevet 27. september 2010 #52 Skrevet 27. september 2010 Jeg har ikm til helga så ingen planer om å kjøre noen test før tidligst lørdag, blir så skuffa over negatvive tester. Dog har selvsagt symtomene meldt seg, er ganske øm i puppene, det stikker litt i underlivet innimellom osv. Har ingen store forhåpninger ettersom jeg lå med øre og halsbetennelse midt i EL uka fikk lagt inn aksjer på selve EL dagen da, men ellers lite aktivitet så skal nok godt gjøres desverre.
Snart e trekløvern i boks ♥♥♥ Skrevet 27. september 2010 #53 Skrevet 27. september 2010 Petrine 5.pp: Har IKM 1 oktober. På bursdagen til gubben, så det må jo bety lykke? Testa idag, å den va blendahvit den åsså Grrr...
liih Skrevet 27. september 2010 #54 Skrevet 27. september 2010 Her kom TR, så det ble ingen juni-baby på meg :/ Bedre lykke neste gang... Eneste positive er at det virker ikke som om det er noe kluss med TR etter p-piller. Krysser fingra for resten av dere og håper det blir noen juni babyer )
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. september 2010 #55 Skrevet 27. september 2010 Åå så kjedelig da =(( Men det er bedre TR kommer når hun skal når det ikke er noen spire der.. Får satse sterkt på neste pp!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. september 2010 #56 Skrevet 27. september 2010 Snart e trekløvern i boks ♥♥♥ Ååå det hadde vært en fin gave det!! Bledahvitt til meg i dag også Blæææ. Tror nok håpet er ute. Ikm i morgen. Jaja nå får bare tanten komme så jeg blir ferdig med dritten. =(
ikke i bruk Skrevet 27. september 2010 Forfatter #57 Skrevet 27. september 2010 Der var vi kommet inn i uken vår! Håper at det blir mange positive tester i de neste dagene Skulle teste igjen idag jeg, men klarte ikke vente, så testet igår. Den var kjempe negativ. Men det kom opp en flekk med farge helt nederst på der som test streken skal være. Syntes jo det var litt rart da, men det er vel bare sånn lureri som billig testene driver med. Har bare en test igjen liggende, ellers hadde jeg vel testet igjen idag. Men det er en CB digital, og den skal jeg ikke ta før jeg evt. er over IKM, for den er hellig, hehe. Idag er iallefall puppene begynt å bli betraktelig mindre ømme, murringene er borte, så da er vel tanta rett i anmarsj.
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. september 2010 #58 Skrevet 27. september 2010 Ja da var uka begynt. Blir spennende å se fremover nå!! Testet neg i dag også. Blææ, og med ikm i morgen ser jeg ikke lyst på det Dritt dag for meg i dag. Har mistet troen på spiren. Blir det ikke denne gang er jeg redd det blir lenge til. Neste mnd er jeg vekkreist rundt el ( Så da ryker den sjangsen også.
LilleT + 08 gutt & juni 11gutt Skrevet 27. september 2010 #59 Skrevet 27. september 2010 Klarte ikke å vente lenger, så jeg tok en test da jeg kom hjem fra jobb i dag - og den lyste gravid ) Klarer ikke stoppe å smile, masse lykke til alle sammen i dagene som kommer!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. september 2010 #60 Skrevet 27. september 2010 Gatuerer LilleT + okt 08 gutt =))
ikke i bruk Skrevet 27. september 2010 Forfatter #61 Skrevet 27. september 2010 Gratulerer Lille T! Det var en fin måte og starte uken på
Rio Skrevet 27. september 2010 #62 Skrevet 27. september 2010 Gratulerer lille T+okt 08 gutt:)Håper jg kan smile bredt om et par dager ogsåØnsker alle lykke til!!
LilleT + 08 gutt & juni 11gutt Skrevet 29. september 2010 #63 Skrevet 29. september 2010 Takk alle sammen - følger litt med om det er flere som kan smile like mye som meg Må vel bytte nick nå...okt 08 gutt og juni 11??
ikke i bruk Skrevet 29. september 2010 Forfatter #64 Skrevet 29. september 2010 Der kom tanta på besøk, så da er det bare for meg å forberede en ny pp. Denne omgangen skal jeg kjøpe meg bidronning gele og doble vitex dosen min, for nå SKAL det klaffe
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 29. september 2010 #65 Skrevet 29. september 2010 Ingen TR, ingen positiv g-test. Så da har jeg antagelig ikke hatt EL når tempene viste. Så da venter jeg med ny test til helga. Jeg har som sagt tidligere lange uregelmessige sykluser og vet aldri når jeg har EL. Går med murringer i magen hver dag, så håpte jo det var skjedd noe. De andre to satt innen 1 mnd etter pilleslutt, men sistemann skal vel gjøre seg litt vanskelig Da får jeg vente i spenning til helga og håpe jeg har hatt eller får EL før mannen reiser på båt i 4-5 uker..
Rio Skrevet 29. september 2010 #66 Skrevet 29. september 2010 Hei bare.mamma.Så kjipt at TR kom i dag,frykter d samme her,har ikm i dag.Tenker at den sikkert kommer i kveld..Jg har jo ikke testa engang,tenker at jg ville ha håpet lengst mulig;)litt rart kanskje,men men..Du og alle andre som det ikke klaffet for denne gang,lykke til i neste pp!
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. september 2010 #67 Skrevet 29. september 2010 Æsj så kjedelig bare.mamma ( Men da kan du ihvertfall senke skuldrene litt før neste runde. Masse lykke til!! Azyria ♂♂ *1PP*: Ingen TR og neg test her også. Men tanten kommer nok. Var 4 dager for sen forige mnd også =( Er på 15 dpo i dag. Kjennes ikke ut som om jeg er gravid, men det kjennes ikke ut som om TR kommer heller...
Klar for nr 3! Skrevet 29. september 2010 #68 Skrevet 29. september 2010 tr kom i dag hos meg å.. som forventet siden vi ikke har prøvd denne mnd da vi ville vente til en mens etter pilleslutt. men litt skuffet likevel.. trist at tr kom hos deg også bare.mamma, vi satser på neste måned;)
ikke i bruk Skrevet 29. september 2010 Forfatter #69 Skrevet 29. september 2010 Ja, nå er skuldrene senket. Det er noe frigjørende i det å få mens selv om det ikke var det en håpet på. Men da vet man iallefall hva en har å forholde seg til, enn å gå å gruble å håpe og lete etter symptomer. De 2 ukene mellom EL og mens er ren tortur Bedre lykke neste måned til alle oss ugravide. Jeg holder en knapp på uke 43! Jeg er ved godt mot iallefall! Blir min 3. pp, og tredje gangen gjelder det, ikke sant!? Håper du forblir tanteløs Petrine!
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 29. september 2010 #70 Skrevet 29. september 2010 Tok test i kveld, 4 dager før IKM, og den er positiv:) Hurra!!! Lykke til alle andre damer her denne uka, håper jeg ser flere i juniklubben:)
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 29. september 2010 #71 Skrevet 29. september 2010 Da fikk vi vite idag at mannen reiser på båt i morgen tidlig.. Da hååper jeg virkelig jeg har hatt EL siden han blir borte i 4-5 uker. Kanskje mer. Da kommer jeg nok til å teste noen ganger iløpet av de neste 2-3 ukene og håpe det lyser en positiv graviditetstest mot meg Lykke til alle sammen
LC87 Skrevet 29. september 2010 #72 Skrevet 29. september 2010 Gratulerer til dere som har oppdaget spiren... Jeg ventet TR i dag.. Har så vidt begynt å få svak svak farge på utflod ved tørk... Hmm... Ikke som i forrige syklus.. *venter litt utålmodig* vil bli ferdig med det.. Spent på å se om jeg får ordentlig TR på besøk snart.... Har ikke hatt det siden ppille slutt, men WY krem har tydelig satt igang kroppen min.... Men merkelig nok nå er det ekstremt stille..
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 29. september 2010 #73 Skrevet 29. september 2010 Helluen jenter :-) Gratulerer til dere med spire!! Nå er det ei stund siden jeg har vært her inne. Har jo vært på ferie og etter at jeg kommet har jeg vært syk, så har ikke tenkt så mye på å komme inn hit som planlagt. Jeg tenkte at jeg nå måtte være laaangt over det som er normalt for syklus, men sånn som det er så ser det ut som jeg er PERFEKT i.f.h til syklus på 28 dager nå :-) Hadde EL når jeg kom på tur, 14 dager siden i morgen, så om jeg får mens i morgen eller overimorgen er jeg passe normal.. Deilig Om jeg får den vel og merke... Tror ikke sjansen er sååå stor for at jeg er gravid denne PP, hadde vel sex på EL-dagen men ellers var det dårlig dagene før og etter. Kjæresten ble syk på ferien så ble litt aktivitet i senga de dagene vi kom frem og dagene utover det... Men neste mnd er vi veldig innstilt på skal bli VÅR måned :-D Mirakler har skjedd før, så kan jo hende jeg har en spire, selv om jeg tviler sterkt.. Har tatt to tester bare sånn for moro skyld, begge negativ, men men Hvordan går det med deg da Petrine??? Ikke noe forandring, hverken med tester eller TR? Blir spennende å se med oss alle nå de siste dagene i uken vår God kveld videre!
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. september 2010 #74 Skrevet 29. september 2010 Velkommen tilbake sunshine89 =) Å så kjedelig å bli syk på ferien da ( Men det er jo ett bittelite håp for dere da. El-dagen er en fin dag =) Håper for dere! Nei her er det ikke noe forrandring. Ingen TR og neg test. Får teste igjen i morgen å se. Tviler sterkt da :/
Petrine +spire=❤ Skrevet 30. september 2010 #75 Skrevet 30. september 2010 Da kom TR snikende ( Lykke til til alle som fortsatt venter i spenning Og selvfølgelig lykke til til alle som går inn i en ny pp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå