Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spennende tider vi går inn i nå. Noen med symt?

Jeg har såre brystvorter (startet i dag), er småkvalm og litt sånn bekkenvondt.

Men alt kan jo bare være innbillning.. Håper håper XXXX

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ømme pupper, og er ellers støl i livmorområdet og har murringer. Samme som forrige måned, så det trenger ikke bety noen ting.

Var ute å gikk en halvtimes tid idag, og fikk veldig vondt i ryggen etter en 10 minutters tid, og nå gjør det vondt i korsryggen og stråler litt nedover låra når jeg reiser meg, og setter meg ned.

Vet ikke om jeg tar det med som symptom eller om jeg rett og slett ikke tålte den gåturen eller hva det er. Sliter visst med litt forskjellige ondter denne måneden.

Skrevet

Jeg eeer sååå kvalm.... Men det er vel litt tidlig for symptomer - men lov å håpe likevel??

Skrevet

Jeg våknet kvalm idag tidlig, men varte bare 5 min.

Har hatt stikking i brystvortene noen dager og idag kjenner jeg i tillegg svake murringer i magen.

Dagene går fryktelig sakte for tiden...

Skrevet

Jeg har hatt skiiiikkelige mensmurringer/smerter siden det jeg tror var EL-dagen, hvertfall om jeg skal stole på tempene (noe jeg fortsatt ikke helt gjør, men det er en annen sak :P) Nesten vært som maseriene jeg hadde før fødsel sist. Har alltid litt murringer nå og da, men ikke sånn som nå. Er bare 6dpo i dag så ennå altfor tidlig. Lovet meg selv og ikke teste før lenge etter forventet mens, men spørs om jeg klarer det - ikke greid det før så ;)

Hadde tempdipp i dag, vet ikke om jeg liker det noe særlig..blir spennende å se i morra, håpehåpe at den går opp igjen :)

Skrevet

Jeg tror jeg våger meg på en test imorgen. Er da 8 eller 9 dpo, og har en slik RFSU test som skal kunne påvise graviditet fra 6dpo som ligger i skapet og frister!

Hadde tenkt å vente til fredagen da... Men tror ikke jeg klarer det alikevel.

Skrevet

I dag har jeg ikke hatt tid til å kjenne etter så mye, men har såre brystvorter. Merker det spesielt ved tempforrandringer. Kommer nok til å teste i morgen jeg også. Har mange tester hehehe. Føler jeg er gravid, men tør ikke stole på det! Er på 10 dpo i morgen. (Har testet positivt 4 dager før ikm tidligere) Spennende!!

Skrevet

Hei! Har IKM 1.oktober. Vi har en gutt på nesten 15 mnd fra før, og har ikke brukt prevansjon etter at han ble født. Ammet bare i 4 mnd, så syns det er på tide å bli gravid igjen! :)

Har blitt enige om at dette er siste forsøk, før vi oppsøker lege for å evt. å videre hjelp. Håper den henger! ;)

Skrevet

Javel i morgen er jeg 7 DPO... Åååh tida går seint.. Men jeg har faktisk vært flink denne gangen til ikke å tenke formye på det. Helt til jeg kjenner et eller annet med magen.. Å, hva var det? Litt vondt der ja:) og har jeg jammen meg ikke litt luft også ( det hadde jeg mye sist tidlig i svangerskapet nemlig) Hmmm.. kanskje noe på gang.. He! He! Kan jo bli helt kokko av mindre av dette her. Må bare le litt av meg selv..

Uansett.. dette er spennende, spesielt for meg fordi jeg vet at dersom jeg ikke lykkes nå, er det 2 mndr til neste gang vi kan prøve. Har en mann som jobber 4 uker på båt, så derfor får vi bare prøvd annenhver måned. Skal love dere det er skikkelig frustrerende!

Skrevet

melder meg inn her jeg da.. IKM 1oktober.. hadde en spontanabort for 8uker siden, itillegg til en fostersekk på egglederen.. Var heldig og slapp fra det uten varige men.

hgadde egentlig ikke tenkt oss nr 2 nå, men da jeg oppdaget at jeg plutselig var gravid, så ble vi veldig klare! har egentlig ikke prøvd denne mnd, men jeg føler meg faktisk gravid, å ja det virker teit!! men for en uke siden så eksploderte brystene, å guuud de er såre altså.. og det skjedde rare ting nedentil(masse stikninger og luftsmerter). tok selvfølgelig en test igår, og ja blendahvitt! godt tegn, da henger det ingen i egglederen hvertfall.. så da er det bare å vente på ikm....

Lykke til alle i hopa;)

Skrevet

Hei!

Jeg har IKM 29 og venter i spenning! Blir litt småsprø av å vente, selv om jeg sier til meg selv hele tiden at jeg skal være litt "laidback" og bare ta det som det kommer, MEN det er en veeeeldig ivrig stemme som blander seg inn hele tiden som bare er sååå utålmodig. Skulle jo helst visst om jeg er gravid eller ikke I GÅR!! hehe. *Sukk*.

Krysser fingrene for oss alle og håper dagene frem til IKM går fort-fort-fort :o)

Skrevet

Jeg har også IKM 29 sept,og jeg er så utålmodig;)Har prøvd å ikke tenke så mye på det selv,men blir stadig påmint graviditet da to av mine kollegers mage vokser:)Håper jeg blir den tredje!Godt å være her inne å lese gjenkjennende tanker;)Lykkeønskinger til alle som prøver å bli gravid!

Skrevet

Nå er det ikke lenge til "uken vår" begynner!!!

Tok en test i dag, blendahvit selvfølgelig... Hehehe. Klarer bare ikke å la vær! Vet det er teit, men sånn er det bare.

Har ennå såre brystvorter og har hatt litt strekksmerter i dag. Litt småkvalm innimellom, men det trenger ikke bety så mye. Blir kvalm ved el også, så reagerer tydeligvis på de hormonendringene som er i løpet av syklusen. Har også hatt ganske kort lunte de siste dagene. Er vanligvis en tålmodig sjel hehehe =)

ÅåÅåÅåÅåÅå som jeg håper det dukker opp mange spirer rundt i de forskjellige magene i uken som kommer!!!!

Skrevet

Jeg har også testet, og det er sååå dumt, for selv om jeg vet det er tidlig, og at testen mest sannsynlig kommer opp negativ, noe den gjorde, så blir jeg så utrolig skuffet og negativ til det hele selv. Jeg gir på en måte opp.

Blææh!

Mistet hele troa jeg. Nesten så jeg ikke kan se for meg at jeg noen gang kommer til å få oppleve det å bli gravid å få barn...

Å jeg vet jeg ikke har rett til å klage, er jo bare i 2.pp. Hva er DET liksom?

Huff.. Dårlig dag idag.

Skrevet

Huff da "Bare.mamma" =((

Tror vi alle har sånne dager innimellom, men du må ikke gi opp håpet. Er nok litt for tidlig ennå. Jeg tenker bare at testen er neg jeg, da blir jeg ikke skuffet, får bare bekreftet det jeg trodde. Men plutselig, en dag.... Da blir det vår tur =)) Føler meg rimelig sikker på det. Selv om det helst skulle vært i går! Denne pp har jeg egentlig ikke så veldig stor tro, men må ikke miste håpet!!

Opp med haken og smil til livet =))) Snart blir det din tur :o)

Skrevet

Du har nok helt rett Petrine. En dag må det jo bli vår tur også (din tur må iallefall snart komme. 5.pp!). Og håpet er jo egentlig ikke helt ute denne pp heller. Det bare føles sånn.

En bedre dag imorgen :)

Skrevet

Oppsving i humøret idag!

Var fryktelig tett i nesen når jeg sto opp, noe jeg alltid er i varierende grad (trodde det ville gi seg når jeg stumpet røyken forresten, men den gang ei). Så jeg gikk på badet for å blåse nesen, og jammen kommer det ikke ut en masse med blod. Måtte google dette da såklart, og det KAN være et graviditetssymptom. Wohoo!

Må jo nevnes at jeg aldri blør neseblod!

Var også veldig svimmel når jeg sto opp, som om jeg var på en båt som lå til sjøs, eller litt sånn fyllesyk-aktig. Men det kan jo også være at jeg har sovet dårlig, for jeg har opplevd akkuratt det før, uten at det har betydd noe.

Håpe håpe håpe!

Nå må helgen gå fort! Mandag skal det testes igjen!

Skrevet

...som kjøpte Quick Respons tester i stedet for CB...for å spare penger! Kan ikke teste før neste lørdag, med CB kunne jeg testa førstkommende mandag...Irriterende altså, er SÅ utålmodig.... ;)

Skrevet

Æ ska teste imårra. Da e det 9 daga sia EL. Syns det e såå mange som teste positiv da. Verd ett forsøk :)

Skrevet

Hei var det blendahvit test i dag også, men prøver igjen i morgen. Når har du ikm "Snart e trekløvern i boks ♥♥♥"?

Skrevet

Det skal være sosial samkomst med vinsmaking på jobben neste fredag, og det er dagen før IKM.. Uff, veit ikke heilt korleis eg skal handtere dette.. Man kan jo ikkje akkurat slutte å leve sjølv om vi prøve vell? Eg tenker at eg tek ein test på morgenen fredag, dersom den er positiv ja så sier det seg selv, men dersom den er negativ så møter eg opp, men tar det litt sånn med ro.

Kva ville de ha gjort?

Skrevet

Ville nok gjort som deg =))

Er den positiv holder du deg unna. Er den neg. kan du smake litt. Trenger jo ikke dra den langt ut, men kose seg. En kan ikke slutte å leve..

Skrevet

Melder meg inn her jeg også:) IKM 3. oktober. Forsøker på barn nr 2. Hadde vonde stikkinger uvanlig lenge etter EL, men nå har jeg ingen symptomer i d hele tatt. Og har selvfølgelig allerede kasta bort 2 g-tester til ingen nytte! Men nå skal jeg ikke kjøpe flere før jeg faktisk kan teste pos. Håper på junibarn denne gangen også! Jente på 2 fra før, født 23 juni. Perfekt tid å få barn på :) Lykke til alle prøvere!

Skrevet

ja jenter, nå ha uken kommet! dette blir spennende. har ikke store forhåpninger for min egen del, siden vi ikke har prøvd så veldig aktivt, men er jo lov å håpe;)

Men, jeg har store forhåpninger for dere!! Håper dette er måneden for dere alle!

Skrevet

Jeg er muligens 11dpo i dag og en totalt blendahvit test. Har i alle sykluser tidligere hatt LF på 10-11 dager så derfor begynner jeg å lure på om jeg har hatt EL i det hele tatt, evt senere enn jeg tror.. De 2 siste gangene jeg har vært gravid har jeg fått svaaaak strek10dpo, men ikke tydelig strek før over IKM. Har veldig dårlig følelse denne gangen så egentlig kan mensen bare komme sånn at jeg har en mer normal syklus å forholde meg til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...