ikke i bruk Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Lette etter en tråd for oss, men det var ingen enda, så da starter jeg en :-) Jeg er i full gang med testing etter EL, og meget klar for forsøk nr 2! Dette er måneden jenter! Nå skal vi lage oss juni babyer. Kan dere tenke dere en flottere tid på året å få barn? ;-) Denne mnd har jeg tatt Vitex, og begynte på Solvipect idag. Nå vil jeg ha spiiire!! Krysser fingre for oss, at dette blir en fruktbar måned! Lykke til jenter! :-)
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Hei og hopp c",) Savnet denne gruppa jeg også! Jeg har IKM i uke 39, og har akkurat samme følelse som deg! DETTE ER MÅNEDEN HVOR DET SKJER! Jeg føler meg så sikker denne gangen, og nå kjøres det på. El.testing f.o.m søndag, sengekos hver kveld, drikke solvipect og være positiv, glad og opptimistisk ! Må jo bli baby av sånt? Hehe :-)) Hva er Vitex btw? Hvor lenge har dere prøvd dere da? Jeg sluttet på pillen i juni i fjor og nå vet jeg den er ute av kroppen pga noen sinnsyke menssmerter forrige mens, som jeg ikke har kjent siden jeg var tretten og begynte på pillene. Og syklusen har blitt perfekt igjen, nesten på dagen :-) Jeg er glad og fornøyd og føler at det bare mååå bli vår tur nå. stor klem
ikke i bruk Skrevet 10. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2010 Ja, sånn må det helt klart bli baby av ;-D Vitex er et naturpreparat som visstnok skal være ved god hjelp når en ønsker seg barn Kan lese om den her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=408884 Jeg er bare i 2.pp, så har ikke prøvd så lenge enda, hehe. Er alene jeg da, så blir donorbaby på meg. Ja, du har jammen ventet lenge på å få pillen ut av systemet du da, så da får vi håpe du slipper så mange pp'er, og at dette virkelig er måneden! Jeg har troen!! Babybølgen kommer rundt denne mnd også, og henter oss som ikke kom med forrige mnd ;-)
LC87 Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Har IKM ca 29 sep, så nå prøver jeg å kjenne på kroppen om det kommer en EL snart;) Dette blir min offesielle pp, da jeg ikke har hatt TR siden jeg sluttet på ppillene i mai, men bruker WY krem, bidronninggele og akupunktur, så ser ut som det virker:) Temper og håper at jeg faktisk får EL. Hadde vært fryktelig moro, og veldig lettenes. Hater den usikkerheten. Håper dette er vår mnd, og at vi slipper å bli med på neste IKM
Petrine +spire=❤ Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Hei på dere =) Jeg har ikm 28 sept. Er nå begynt jakten på el. Håper ikke det blir lenge til. Aksjer blir lagt inn hele veien for å være i forkant =) Masse lykke til til alle sammen!! Håper vi får spire denne mnd. Vil ikke vente mer nå.
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Så spennende! Med donorbaby altså.. Det må du fortelle oss litt om underveis :-) Får en skikkelig mammagutt/jente du da skjønner jeg, stas <3 Ja, jeg har ventet ganske lenge på den forbaska pillen, og aldri skal jeg gå på den igjen, har jeg bestemt meg for. Håper iallefall bølgen husker oss denne mnd, vi får bare rope høyt nok! Jeg har vel også IKM rundt 28-29.sept, så vi har spennende tid i vente. Jeg drar til Tyrkia på torsdag, så da spørs det om vi klarer å prøve like hardt der. Blir nok fulladet bagasje med el.tester ja
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 Hei:) Har IKM 2 oktober. 1pp, har ingen barn fra før. Kjempe spennende, masse lykke til alle sammen:D
Snart e trekløvern i boks ♥♥♥ Skrevet 11. september 2010 #8 Skrevet 11. september 2010 Har IKM rundt 30 oktober. Egentlig føles det på kroppen som om æ har den no. Hadde æ bare hatt test el-test ligganes :s Grrr... Får teste mæ med strimmel førr å finne ut om ei ukes tid. Dettan e vårres 2 pp. Hatt 2 SA på 4 mnd.. Så denna måneden føle æ at det e MIN måned.
Petrine +spire=❤ Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 Tror jeg har el i dag Kjennes ihvertfall sånn ut, ellers er det like før. Vært øm på høyre side i magen i går og i dag. For litt siden var det skikkelig vondt! Varte bare i ca 2 min. Tilbake til ømheten igjen nå. Skal ta el-test om ikke så lenge så da blir det spennende å se om den sier det samme som jeg tror =))
Petrine +spire=❤ Skrevet 12. september 2010 #10 Skrevet 12. september 2010 Tok testen nå jeg. Kjempefint smilefjes =))))))))))) Hopp i høyet!! Hehehe =)
ikke i bruk Skrevet 12. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 12. september 2010 Positiv test her også!! Woop woop! Bare til å hive seg rundt! :-D Lykke til, det er nå det gjelder!
Petrine +spire=❤ Skrevet 12. september 2010 #12 Skrevet 12. september 2010 Weeeeee heia heia heia!! Har alt sendt soldater i vei hehehe =) Lykke til til deg også.
LC87 Skrevet 15. september 2010 #13 Skrevet 15. september 2010 Tror jeg hadde pos EL i dag... Hadde tydelig rosa strek ved siden av kontrollstreken, men tok igjen i kveld, og den var neg igjen:( Hmm... men tror jeg hopper i høyet i kveld uansett... skader ikke...
Petrine +spire=❤ Skrevet 15. september 2010 #14 Skrevet 15. september 2010 Bare å oppe i høyet =)) Fikk bare mulighet på 1. dage med positiv el-test. Sambo måtte reise Testen var positiv dagen etter også, men dagen etter det var den neg. Håper det var nok med den ene gangen..
anneho Skrevet 15. september 2010 #15 Skrevet 15. september 2010 Hei jenter! Dette er mitt første innlegg her, selv om jeg har "spionert" ganske lenge. Jeg fikk akkurat en positiv el-test, så jeg anslår ikm til 30. september. Sluttet på p-pillen i mai, men dette er første "seriøse" pp med el-testing og full pakke. Har hat veldig ustabile sykluser, 38 d., 27 d., så 34 d... Veldig frustrerende når det er så ustabilt, derfor er el-tester et bra hjelpemiddel. Lykke til alle sammen, håper det klaffer for mange av oss.
marista Skrevet 16. september 2010 #16 Skrevet 16. september 2010 Hei Jeg testa også positivt på el test imorges, et stort fint smilefjes Så nå håper jeg denne arbeidsdagen går fort og at mannen ikke må jobbe overtid!! Ikm 2okt, krysser fingrene. Første gang vi har brukt el test:)
LC87 Skrevet 18. september 2010 #17 Skrevet 18. september 2010 Hmm.. Da er forsøket for denne pp over. Hadde som sagt pos ELtest 15, men allerede dagen etter begynte jeg å få rødbrun spotting, varer enda:( blir skikkelig frustrert av det jeg.. Så blir nok en ny pp for meg neste mnd. Bruker WY krem for å få i orden syklusen etter ppiller, og da har det vært rødbrun spotting hver 2 uke siden jeg begynte:( Men merkelig at jeg hadde pos ELtest dagen før... Utrolig liten sannsynlighet for at svømmerne klarte det da ja:( snufs...
Petrine +spire=❤ Skrevet 18. september 2010 #18 Skrevet 18. september 2010 Huff så kjedelig med spotting da LC87 ( Kan jo være WY har noe å si.. Kjenner ikke noe særlig til det. Her lurer jeg på om det skjedde noe i går kveld... Har en sånn rar anderledes følelse i magen. Støl og litt vondt innimellom.. Bittelitt kvalm nå i kveld også.. Kanskje kanskje er det en spire som har festet seg?? Ikke så altfor lenge til vi kan finne svar =)
liih Skrevet 19. september 2010 #19 Skrevet 19. september 2010 Jeg hadde positiv el-test den 12 og 13, så da har jeg vel ikm rundt den 27. Håper uka går fort.
LC87 Skrevet 19. september 2010 #20 Skrevet 19. september 2010 Petrine: er nok WY kremen ja. Fikk vite at jeg muligens kom til å få blødninger innimellom, men det som frustrerer meg mest er at jeg faktisk testa pos på ELtest,og at jeg dagen etter for sånn spotting. Varer 3-4 dager. Nå begynner det å gå over igjen. Håper at det snart kommer en ordentlig blødning, så jeg kan gå over til å bruke kremen bare fra EL til TR.. Huff, skal ikke være lett dette nei... Kan nok se langt etter en liten spire med det første hvis kroppen holder på slik som nå...
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 20. september 2010 #21 Skrevet 20. september 2010 Heisann jenter! jeg hiver meg med her, da min IKM er 2.oktober, som faktisk også er bryllupsdagen vår, kom jeg til å tenke på nå!! Jøss det ville jo vært perfekt med en positiv test da:) og skikkelig nedtur om den blir negativ:( Men... jeg har god tro denne måneden. Jeg har tatt bidronninggele, og det er lenge siden jeg har merket så tydelig en EL. Jeg har test nå siden tirsdag forrige uke, helt tydelige negative EL tester, men vi la inn aksjer likevel annenvher dag for å være sikker, og ligge i forkant. Så testa jeg på fredag, og da var den så og si positiv, ikke helt, men tydelig at LH hadde en oppsving. Så vi la inn aksjer:) så lørdags morgen, var den helt 100% positiv, og ca. kl. 17.00 kjende jeg EL smertene. Har aldri kjendt dem så tydelig før. Varte bare ca. 1 time. Så testa jeg igjen på kvelden bare for å bekrefte at dette var EL, og da var testen negativ, så "vinduet" mitt fra positiv til negativ EL test varte ikke så lenge. Nå håper jeg at svømmerene fra fredagskvelden gjør jobben sin:) Ble visst litt detaljert dette her... Beklager. Ja,ja, må dele det med noen:) Lykke til jenter!!!
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 20. september 2010 #22 Skrevet 20. september 2010 Jeg tror også jeg har IKM denne uken, fertilityfriend sier 29.sept etter tempene mine. Har EL-testet uten å få annet enn veldig nesten positiv, men må vel kunne stole på tempene håper jeg.. Har hvertfall hatt skikkelig mensmurringer de siste dagene, nesten som maseriene jeg hadde før fødselen startet sist, så blir spennende å se fremover Har hatt 2SA på kort tid så denne gangen håper jeg virkelig at det klaffer - og holder seg der helt til juni!
LilleT + 08 gutt & juni 11gutt Skrevet 20. september 2010 #23 Skrevet 20. september 2010 Har også IKM uke 39, 30. sept eller 1. oktober. Har vært prøvere siden mai, men det er først denne mnd at jeg kan si at vi virkelig har gått inn for det. Vi har en gutt fra før som blir 2 år neste mnd så nå er det vel på tide å tenke på neste. Pappaen har bursdag i juni så det kan bli tidenes bursdagsgave dette
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 20. september 2010 #24 Skrevet 20. september 2010 Jeg aaaner ikke når jeg har EL eller IKM.. Prøver å måle temp, men blir stadig vekket av en 1 åring om natten, så den blir målt litt til forskjellige tider. Prøver å justere, men vet ikke helt om resultatet er til å stole på Har lange uregelmessige sykluser.¨ Men ifølge fertilityfriend så har jeg IKM 28 sept. Selv om jeg ikke helt stoler på dette så skal jeg vertfall ta meg en graviditetstest da =) Prøvd å ta EL tester, men ingen positive foreløpig, men har ikke tatt hver dag så kan jo ha hoppet over akkurat EL dagen. Dersom graviditetstesten blir negativ venter jeg til mannen har vert bortreist i 2 uker. (Jobber på båt) Da er jeg vertfall sikker på om jeg er blitt gravid eller ikke nå når han har vert hjemme denne gangen =)
Klar for nr 3! Skrevet 20. september 2010 #25 Skrevet 20. september 2010 Hei jenter! jeg har IKM 30 sept, blir spennende. har vel egentlig ikke forhåpninger enda, da vi ikke egentlig har vært prøvere denne mnd. sluttet på p-piller for 2 mnd siden, og syklusen ser ut til å være noenlunde stabil, men vi har ikke offisielt satt i gang enda. neste mnd blir vel egentlig første pp, men det er jo en mulighet denne måneden også, selv om den liten;) Håper virkelig det klaffer for dere denne andre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå