Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Har sett noen her inne skrive det.. Måtte bare få det ut!!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 og æ ba jaffal ikke deg å svare! haha , lol..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 nei, men nå vett du jo det jafall tenkte det va greit, lol
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Haha, ja kjekt å vite! Tror det e på tide å legge seg!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 jepp, natta til deg da jaffal ) Kanskje prates vi i morra - gudan vett
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 Kan jo være folk som skriver det sånn litt på gøy eller noe. Tror de fleste er klar over at det ikke er et ord.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #8 Skrevet 10. september 2010 Det er vel de aller fleste klar over. Det er vel mer skrevet som slang. Verre er det med alle hvært, hvet ol her inne.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #9 Skrevet 10. september 2010 Å ja signerer denne!! Fatter og begriper ikke hvorfor så mange må sette en H foran alle ord som bare staves med en V.. Jeg får kløøøe av sånt! Samme som ei på Facebook skrev "kjukk". Da holdt jeg på å le meg hjel..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #10 Skrevet 10. september 2010 Huff, jeg har en fbvenninne som absolutt ikke kan stave. Hun skriver bla Lazanje (Lasagne), doka (dukken), inrigenser (ingredienser) osv. Det er nesten så jeg blir flau for at andre skal se det hun kommenterer og skriver på veggen min.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #11 Skrevet 10. september 2010 Haha... Huff :-) Hvor var hun i norsk-timene? Synes det er generelt for dårlig allmennkunnskap her til lands når det gjelder språk og skriving. Da tenker jeg ikke på de som har lese- og skrivevansker men de som generelt er for late til å prøve å få det til riktig. Stopper man opp i to sekunder så skjønner man at det ordet er feil, eller at noe skurrer et sted.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #12 Skrevet 10. september 2010 Siden du er så opptatt av norsk, HI, så burde du vite at det heter 'et ord', ikke 'ett ord'.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #13 Skrevet 10. september 2010 Haha!! Herlig tråd! Alt det går an å irritere seg over! Enig med dem som får kløe av alle skrivefeilene her inne! Drit vel i om det dukker opp et og annet dialektord! På min dialekt heter det iallfall jaffal! Hilsen 6-er i både norsk hovedmål og sidemål!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #14 Skrevet 10. september 2010 det er dialekt, jeg sier det når jeg snakker men skriver det ikke. skrev det før men.. nå skriver jeg heller i hvert fall. tror de fleste vet at det ikke er et ord. du er nok ikke så mye smartere enn alle andre hi
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #15 Skrevet 10. september 2010 Jeg har ikke sagt at jeg er opptatt av norsk og heller ikke at jeg er smartere enn andre her inne.. Bare at jeg blir utrolig irritert over dem som skriver jaffal... Alle kan jo ha skrivefeil, men jaffal syns ikke JEG er skrivefeil.. Men men.. HI
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #16 Skrevet 10. september 2010 mange som skriver føkk også... Det er teitere i mine ører!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #17 Skrevet 10. september 2010 Jo, jaffal er ett ord (Ett ord, et ord?) hehe. Det er dialekt og betyr hvertfall. Det er så sykt stor forskjell på dialekt og dysleksi kjære HI.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #18 Skrevet 10. september 2010 alle vet jo at det ikke heter jaffal, men VAFFAL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå