Melkekartong Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Heisann jenter! Litt dumt spørsmål men : Tenkte jeg skulle bestille meg time til privat ul før jeg forteller noe til folk Er jo fremdeles litt nervøs for at noe skal være galt selv om jeg så hjertet i uke 6.. Må reise ca 20 mil for å komme til et sted som har privat ul, så får ta det som en ferie
Anine78 Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Best og best men hvis du tar det når det nærmer seg 12 uker kan de vel se nakkefolden og det kan jo være greit hvis du først drar mener jeg. + Da vet du selvfølgelig samtidig at du har "klart det gjennom" 1. trimester. Jeg har ihvertfall tenkt å ta en til UL neste uke. Er da 11+5. Som sagt best og best men sånn tenker ihvertfall jeg Lykke til uansett hva du velger
TiNi88 Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Jeg var på ultralyd på mandag, og da var jeg 8+3. Fikk ikke sett så mye, så ble litt skuffet. Fikk sett hjertet slå da, og beregnet hvor langt jeg var på vei, noe jeg viste ganske godt selv. Er enig med Anine78, om du venter til nermere uke 12 så får du jo se en aktiv liten krabat inni der Angrer på at jeg tok så tidlig, vil jo ikke ta unødig mange UL både med tanke på babien og økonomien Lykke til (:
Mammasin Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Ble nettopp fortalt av en gynekolog at det var et godt tidspunkt i uke 12. Som nevnt over da kan en se misdannelser ved nakkefolden. Google det så får du nok noen svar:)
superglad!! Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Var selv i uke 11+5 i forrige svangerskap. Det var en fantastisk opplevelse! Begynner virkelig å se ut som et lite menneske, spreller rundt som bare det, i tillegg til at du har muligheten for å avdekke evt unormaliteter på nakkefold og neserygg (litt usikker på den siste, men tror de kan se den da.. var på så mange UL sist). Skal selv inn igjen i uke 12+4 denne gangen, og gleder meg vilt! Foreløpig bare 7+2 enda. KLem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå