Gå til innhold

Tidlig ul i dag.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempetrist å miste spiren!! Håper absolutt det går bedre neste gang.

- Og det vil det nok :-)

Uansett, så syns jeg det er litt fælt at dere skriver om at dere mister inne på første trimester. Det finnes jo en egen debatt for dere som har mistet, og syns det er litt unødvendig å slenge det i ansiktet på andre som helt sikkert går rundt kjempenervøse og redde for spirene sine å lese om det her inne. Bare min mening!

Ja det er veldig trist...

samtidlig må jeg tilføre at det er greit å ikke leve i en boble der alt er greit og flott!!

Det er selvsagt en sårbar tid for alle i 1. trimester og mange er nervøse, men slik er faktisk livet.

Man velger selv hvilken linker og innlegg man ønsker å lese...

Det er jo faktisk på 1. trimester vi tar tidlig ul...

Usikker hvilken debatt du sikter til også???

Det er nå min mening om saken

Det blir for dumt.. - det er jo realitet at mange mister i første trimester. Det går bra for de fleste men tror ikke vi skal være så naive å tro at det alltid går bra. Du signerer november spire - er ikke ikke du inne på feil forum og svarer på feil vegne.

Skal ikke være en kranglefant men jeg synes det er helt greit å legge inn innlegg med trist budskap.

Takk alle sammen :)

Ja ingen vet hvilken vei livet går... denne gangen var det min tur!

Helt enig med nic68..... Vi kan ikke snu hodet bort for livets realiteter heller, men være glade for at for de aller fleste går det bra :)

Jeg kommer tilbake med ny spire <3

Lykke til til dere alle sammen så lenge :)

Annonse

Anonym-74 med 2 små+ma;

Overskrifta på innlegget her var "Tidlig ul i dag...."

og da trykte jeg meg helt enkelt innpå, og ikke i troen på at det skulle være en trist historie. Så ikke skriv det som om man velger selv hva man skal trykke på (Og var akkurat derfor jeg syns man kan bruke det forumet for de som har mistet, og som kan snakke med andre i lik situasjon, nettopp for at andre gravide tror at kanskje innlegget var positivt, og trykte innpå)

Så må jeg jo kunne ha lov til å dra innom både 1. og andre trimester selv om jeg er i tredje :-)

Kjære Anonym-74 med 2 små+ma!

Så trist å høre at det ikke var hjerteaktivitet hos spiren din. Hvor langt var du på veg? Fikk du noen forvarsler? Håper virkelig at du snart dukker opp igjen med en ny liten spire:) Masse lykke til! Selvfølgelig skal man være hjertelig velkommen til å skrive triste og vonde opplevelser og historier her på 1.trimester - det er jo ofte da man trenger gode ord og oppmuntringer!! Som du selv skriver er det i første tri man går på tidlig UL, og opplevelsene av det kan være så utrolig forskjellige - man må få lov til å dele tankene med andre her inne, uansett om de er vonde eller glade.

Selv har jeg ikke anledning til å dra på tidlig UL (langt å reise) - så jeg får bare håpe på at spiren min vokser slik den skal og har det bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...