Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Et år siden termin i dag, og i morgen er hun et år. Det har gått så fort og hun er blitt en så stor barnehagejente!
Gjest eelis+kian Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Oioi, så morsomt! Tida har flydd forbi ja, småen her er 11 mnd om 5 dager. Hva har vi egentlig brukt all tiden på..? ;-) Hvordan har dere tenkt å feire?
Gjest Kira06 Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Hurra for vesla:) Her er det 1-års dag den 18. september, så ikke mange dagene til. Blir dessverre ikke mye til feiring her, da far er innkalt på obligatorisk rep.øvelse med Forsvaret hele bursdagshelgen hennes. Møkk og dritt! Men litt kake og besøk av besteforeldre blir det nok for det:)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 10. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2010 Jeg har jobbehelg jeg, men vi skal likevel ha 20 voksne og 5 barn her i morra på pølser, brus, kake og kaffe Jeg kommer hjem fra jobb kl 15, gjestene er her kl 15.30. Men pappan og bestemor ordner alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå