Miann Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Bare negative tester, vært hos legen og var negativ urin test der også... masse symtoner, men har blitt lurt mange ganger før.. Så veit ikke hva jeg skal tro. Har vært gravid to ganger før, har ett barn og opplevd en MA. De var ikke planlagt, men denne gangen her har vi prøvd litt ved å være uforsiktige rundt EL. Men de negative testene forvirrer en! Noen som har opplevd det samme ?
Gjest Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Samme her også, IKM forrige torsdag-fredag. Negativ test her også, siste negative test tok jeg på mandag. Nå har jeg på en måte innstilt meg på at jeg ikke er gravid pga testene, men mensen kommer fortsatt ikke. Ingen tegn til den heller.
Miann Skrevet 9. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2010 Samme som jeg opplever... Sist negativ billigtest igår... Skjønner lite !! Å så mange symptoner !!
*Lykkeliten* Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Hei! Hadde ikm på mandag, har også masse symptomer.. Neg test på tirsdag..
Gjest Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Jeg hadde mange sympt i forrige uke, men denne uken har jeg bare hatt litt murringer. Tenker jeg gir det en ukes tid til jeg, hvis ikke mensen har kommet innen da så tar jeg meg en tur til legen,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå