mamma til tre nydelige jenter Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 skravler å så har vi snakket om å dra å bade
mammaløve Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Og vi har laga vår egen barselgruppe etter Barn i Magen-treff. Vi trener sammen, har "tapas"-treff hos hverandre og skal på hyttetur om to uker Og planlegger trilleturer utover høsten.
NostraStoria Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Nå når vi alle er hjemme så har det vært babysang, trilleturer, kafebsøk og treff. Blir nok andre ting også etterhvert.
2010 Mammaen Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Har en kjedelig barselgruppe (og vi er bare 4) så jeg treffer ikke de utenom på helsestasjonen.. Men skal bytte helsestasjon nå, så håper det er noen hyggelige jenter der som jeg har litt mer tilfelles med, og som jeg kan finne på ting med :-)
Formerly known as Tina Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Vi går tur 1 gang i uka. Eller hvis det er dårlig vær så møtes vi hjemme hos hverandre. Vi har tatt imot noen som ikke "tilhører" gruppa vår, men det er bare koselig:-) Ellers går jeg på babysang med 2 fra gruppa 1 gang i uka. jeg vet at jeg er super-heldig med gruppa og vi koser oss skikkelig mye sammen. Nå skal vi snart på pompdelux party sammen og det blir kjempe koselig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå