minnimus83 Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 hei er det noen som vet om det er noe eg ikkje bør gjør hos tannpleier elle tannlegen?
Super-Mish Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Hææ? Kle deg naken, stjele bedøvelsesutstyr, tafse på tannpleier/tannlege, bæsje på deg..... kan komme på ganske mye, faktisk.
Lillegullet vårt <3 Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Jeg var hos tannlegen tidligere i svangerskapet, og da ville han ikke ta røngten bilde, siden jeg var gravid.. Ellers vet jeg ikke, men jeg tror nok tannlegen/tannpleieren har oversikt over hva de skal la være å gjøre når "pasienten" er gravid.. )
Oktobergutt2010:) Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Hehehe! I en brosjyre jeg fikk fra jordmora leste jeg noe om at man ikke skal fylle i hull hos tannlegen, på grunn av fyllingen de bruker som gjør et-eller-annet. Stod ganske mye mer om det, men jeg husker ikke helt nå da jeg bare skumleste det. *kremt* ikke mye hjelp å få her. Men du kan jo spørre dem da :-)
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 hei november-spire2010 Jeg har tatt både bilder borret og rotfylt mens jeg var/er gravid.. Skal du ta bilder så be om ett blyforkle om de ikke tar det på selv..da skal det være trygt å ta bilder.. Lykke til
Oktobergutt2010:) Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Sjekka brosjyren jeg fikk, og der står det at man ikke burde fylle i hull som gravid.. :-)
Billy 2 Foedeklar Skrevet 9. september 2010 #8 Skrevet 9. september 2010 Hei Jeg er en tannlege og vi er trent til aa vite hva som ert trygt aa utfoere paa gravide pasienter. Det varierer ettersom hvort langt i svangerskapet man er. Grunnen til at vi noen ganger lar vaere aa utfoere noen ting som feks roentgen selv om det er trygt er at det viktigste er at mor som pasient skal foele seg trygg ogsaa ! Dersom du er i 3 trimester utsettes gjerne det meste av rutine arbeid til etter at babyen er foedt, smertelindring utfoeres straks.
Tingenes Herre Skrevet 10. september 2010 #9 Skrevet 10. september 2010 Ha ha ha, Super-Mish! Jeg ler meg ihjel! Babyen rister!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå