Gå til innhold

positiv test idag!:)) og skal jobbe natt hele helgen,har 70% stilling på natt,når si til sjefen..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har en 70% stilling som nattevakt på et bofellesskap,der man jobber med en del utagerende brukere,så er ikke alle jeg kan vere med nå.

har lest om nattevaktsjobbing og graviditet før,og det er større fare for SA når man jobber natt... fekk beskjed når jeg begynnte i jobben (april 2008) at om man blir gravid,får man valget om å gå over på dag. dette er noe jeg ønsker, for dette er noe arbeidsplassen bør gå med på? har ny leder nå,men det samme bør gjelde...

er det dumt å skrive mail te sjefen om tilstanden min,siden jeg kommer til å sove lenge mandag når hun kommer på jobb,og jeg ikke rekker å ringe henne da,eler bør jeg ta dette på tlf? og må jeg ha med meg papirer fra legen om graviditet,eller bør hun bare stole på meg?

noen lignende saker?

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

hei, jeg er i en jobb gjennom NAV nå, og har en del pasienter som utagerer med slag og spark osv.... jeg gav beskjed til min sjef med en gang, slik at jeg skulle slippe å ha noe med de pasientene å gjøre;) men jeg ville tatt en tlf så du får gitt beskjed så fort som mulig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...