Høstspire 2011 Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Aldri opplevd det slik før. Har IKM på lørdag. Kan dette være et tegn? Andre med samme opplevelse? Har også hatt mensmurringer (til tider sterke) over LANG tid nå - noe jeg aldri pleier ha.
Høstspire 2011 Skrevet 9. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. september 2010 er også oppblåst i magen. Jeg ble faktisk spurt om jeg er gravid i dag av et helsepersonell som mente hun kunne se det på meg i ansiktet.. Merkelig! JA, jeg vet jeg funderer mye på symptomer og graviditet... Men håper jeg ikke er alene. Hadde vært koslig med noen tilbakemeldinger:)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Jeg har også hatt mye murringer den siste uka, akkurat nå også! + jeg er oppblåst og! hehe....Å vi leter etter tegn! Men hvem vet. Jeg har aldri pleid å ha murringer når jeg ikke har mensen før. Så kan godt være det skjer noe der nede
Kosemaisen :-) Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Jeg har ikm neste fredag, men er også veldig tørr i munnen! *håper det er et tegn* Men kan ikke huske jeg var det sist gang.... Murringene er definitivt et tegn! ;-) Nå er ikke lørdag langt borte! Da kan du finne ut om spiren sitter ;-) Lykke til!
Høstspire 2011 Skrevet 11. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2010 Jeg kan heller ikke huske jeg hadde det sist graviditet. Her sitter jeg lørdags kveld UTEN tr!! Tok negativ test på fredag, men ser ut som jeg hadde EL veldig sent i syklus denne mnd. Kanskje jeg må vente litt dersom en gravitest skal slå ut da eller??.... Håper TR ikke kommer:)!! *krysser fingrene*!!!
gulda Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Vet kke om det er et tegn, men jeg har vært tørr i munnen på nettene, og må drikke hele tiden, og så opp på do igjen. Og viste seg i dag (fikk bare svak positiv i går) at jeg er gravid. Så krysser fingrene for alle med tørr munn! ;o)
CI82 Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Jeg var veldig tørr i munnen forrige gang jeg var gravid, så satser på at det er et tegn, hehe. Jeg har også murringer og blir sånn akutt sulten og har lyst på kjøtt. Hadde det samme da jeg var gravid sist, håper det er symptomer nå også, men kan jo hende jeg bare skal ha mensen og er litt rar i magen pga det... Får bare vente å se!
Høstspire 2011 Skrevet 12. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2010 åh, fortsatt ingen mens men heller ikke positiv test... Hadde EL sent i denne syklusen.. Venter spent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå