Gå til innhold

flere som er 11 uker og forstatt drit kvalm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jupps, veldig kvalm og spyr fortsatt, men vi får satse på at det gir seg når vi har passert 3 mnd:) Ikke for å skremme, men jeg var kvalm og hadde oppkast til uke 35 med dattren vår. Har likevel troa på at dersom en tar det litt med ro nå og ikke blir for sliten så gir nok kvalmen seg:) Lykke til!

JAAAAAAAAAA!!

Holder på å bli gal.

Er ikke helt sikker men mener det ga seg etter uke 14 sist. utrolig hva man kan fortrenge....lurer seriøst på om jeg hadde blitt gravid igjen hvis jeg hadde husket hvor jævlig det var innimellom..( uff kan jo ikke si sånn men... er bare litt langt nede om dagen)

Kikke inn frå 2. trimester, og ja, eg er i veke 18 og fortsatt sengeliggande pga kvalme og oppkast. Har du prøvd multivitamin og postafen? Det fekk eg av legen, og hjalp bittelitt. I tillegg må du prøva sova og ta det med ro. Kaving og stress gjer deg verre.

Håpar dagane blir lettare for deg etter kvart..

Har gått på Afipran en stund men det har ikke hjulpet noe særlig.

Begynte på Stematil i dag får håpe det fungerer bedre.

Uff uke 18.. det er jo evigheter til...

Lykke til videre du også. Håper det gir seg snart

Annonse

Jeg har vært helt forferdelig kvalm:/ Blitt kjempedårlig om jeg gjorde noe fysisk anstrengende som å bare ta ut av oppvasksmaskinen. Men heldigvis bedre nå med tanke på matlyst å det å kunne gjøre noe husarbeid.

Og i tillegg så ble jeg matforgiftet i går! Det var virkelig noen grusomme timer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...