ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 9. september 2010 #1 Del Skrevet 9. september 2010 har kjøpt stolen men glemte den babydelen. fant ut nå at de nyeste er av plastikk og de er breiere, mens de gamle er av tre og skinn hva er best`???? er det nødvendig med den delen som er i ryggen - baby 10 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tine0810 Skrevet 9. september 2010 #2 Del Skrevet 9. september 2010 vi har plastik med stoff utenpå. fungerer veldig bra for oss. Bruker fortsatt babyinnlegget selv om han straks blir 2 år.... (også den ryggdelen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 9. september 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 9. september 2010 takk for svar:-) men hvor fikk du takk i stoff??? jeg har kunn sett stoff på rygg, og selve sittedelen. ikke for den delen framme?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tine0810 Skrevet 9. september 2010 #4 Del Skrevet 9. september 2010 åja, mulig jeg forstod deg litt feil. Den bøylen foran er av tre uten stoff. men babyinnlegget...altså ryggen er plastik. Og bare stoff på setet og ryggen. Beklager...gikk litt fort her:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 9. september 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 9. september 2010 ok skjønte det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille sprelle Skrevet 9. september 2010 #6 Del Skrevet 9. september 2010 Hadde den delen i plastikk - man får kjøpt pute til den og til stumpen. Funker veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille sprelle Skrevet 9. september 2010 #7 Del Skrevet 9. september 2010 Er han 10 mnd og sitter stødig, hadde jeg ikke giddet å spandere spedbarnsbiten. Vi måtte fjerne den ved ca 1,5 år for da ble det for trangt for vår slanke snuppe. bøylen anser jeg som nødvendig i den alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tine0810 Skrevet 10. september 2010 #8 Del Skrevet 10. september 2010 Vår slanke gutt på straks 2 år har fortsatt veldig god plass med babyinnlegget. Han er litt urolig når han spiser, så jeg synes babyinnlegget har vært bra og ha!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollemor75 Skrevet 10. september 2010 #9 Del Skrevet 10. september 2010 Vi brukte aldri plastdelen som går i ryggen, for det ble fryktelig trangt i setet. Bøylen (i tre) og selen var nok i vårt tilfelle. Men jeg må innrømme at frem til han var litt over 1 år, foretrakk vi Ikea stolen (Antilop), der satt han virkelig godt. Dessuten var/er det veldig ok å ha 2 stoler når vi fikk/får besøk. Nå er han 18 mndr og sitter i TrippTrapp uten bøyle, men med seler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå