Gå til innhold

stokke tripp trapp stol - erfaringer når det gjelder babydelen : den klassiske av tre eller den nye av plastikk???

ღprinsesse&prins&prinsesseღ

Anbefalte innlegg

har kjøpt stolen men glemte den babydelen. fant ut nå at de nyeste er av plastikk og de er breiere, mens de gamle er av tre og skinn

hva er best`????

er det nødvendig med den delen som er i ryggen - baby 10 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har plastik med stoff utenpå. fungerer veldig bra for oss. Bruker fortsatt babyinnlegget selv om han straks blir 2 år.... (også den ryggdelen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:-) men hvor fikk du takk i stoff??? jeg har kunn sett stoff på rygg, og selve sittedelen. ikke for den delen framme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, mulig jeg forstod deg litt feil. Den bøylen foran er av tre uten stoff. men babyinnlegget...altså ryggen er plastik. Og bare stoff på setet og ryggen. Beklager...gikk litt fort her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er han 10 mnd og sitter stødig, hadde jeg ikke giddet å spandere spedbarnsbiten. Vi måtte fjerne den ved ca 1,5 år for da ble det for trangt for vår slanke snuppe.

bøylen anser jeg som nødvendig i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår slanke gutt på straks 2 år har fortsatt veldig god plass med babyinnlegget. Han er litt urolig når han spiser, så jeg synes babyinnlegget har vært bra og ha!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte aldri plastdelen som går i ryggen, for det ble fryktelig trangt i setet. Bøylen (i tre) og selen var nok i vårt tilfelle.

Men jeg må innrømme at frem til han var litt over 1 år, foretrakk vi Ikea stolen (Antilop), der satt han virkelig godt. Dessuten var/er det veldig ok å ha 2 stoler når vi fikk/får besøk.

Nå er han 18 mndr og sitter i TrippTrapp uten bøyle, men med seler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...