Gå til innhold

Masse mensmurringer, bekymret for spiren nå!

Anbefalte innlegg

Har hatt mensmurringer og tak i korsryggen i hele ettermiddag/kveld. Det har jeg for så vidt hatt hele uka (bortsett fra korsryggsmertene) og har tenkt på det som festesmerter, men synes det har tiltatt i dag... Testet positivt for 2 dager siden, men er redd det skal gå gale veien nå. Har ikke mistet før. Rugedag 9 i dag.

Erfaringer noen? :S

Fortsetter under...

Må bare spørre; kan det positive utslaget du hadde for to dager siden være en følge av el-sprøyten? Eller hadde den gått ut av kroppen? Har du testet noe mer?

Håper at du er gravid. Mange går med mensenmurring når de er gravide og egentlig skal ha ha mens. Kanskje det gjelder deg nå ;-)

Hei, jeg er på rugedag 9 og har hadt mensmurringer/smerter siden dag 2-3. Smertene er i mave og rygg og litt nedover låret innim, dette kommer og går- Det går greit på dagtid- men får vondt på kvelden og natta. Jeg har ikke testet ennå- tenkte jeg skulle vente til dag 13 el. 14.

Jeg har testet positivt 3 ganger før men mistet, så håper virkelig det går denne gang.

Det ser jo ut som alt er normalt i forhold til dette med symptomer el, ikke symptomer- vi får bare håpe på det beste og krysse fingrene.

Ja det lurte jeg på også, håper så inderlig at jeg er gravid men begynte kjenne nesten sånne smerter som når en skal ha mensen og det er seff nok til å gjøre meg nervøs... Har ikke testet enda men fikk ikke noe menstruasjon når jeg skulle sist.. Ikke at det behøver bety noe, siden j sliter med uregelmessige blødninger.

Men dere sier altså at man kan ha lignende smerter når man egentlig skulle hatt mensen, selvom en kan være gravid???

Huff tørr ikke teste enda, når tid kan man begynne teste fra hvor testen regnes som veldig sikker?

Klemmer og håper på svar

Håpefull: Jeg har ikke tatt eggløsningssprøyte for jeg har hatt fryseforsøk, så testen skulle være riktig, den:)

Fikk en liten blødning i går kveld og tenkte "nå er slaget tapt", men har ikke blødd noe som helst i natt (nervepirrende natt!), så da har jeg håp om at det bare var en "festeblødning". Det har jeg nemlig hatt da jeg ventet jenta vår også. Men nå er det løp og kjøp på apoteket etter nye tester! *krysser fingre*

Annonse

bare slapp av kjære deg! Det er helt naturlig å masse mensmurringer i begynnelsen av svangerskap. Du kommer til å ha det slik av og på enda lenger.

Jeg er i uke 17 og kjenner det i ny og ne. KJenner det strekker seg i livmoren også. Bryster er store og vonde.....

Gratulerer og slapp av, nyt svangerskapet ikke bekymre deg. :-)

Tok ny test på morgenen i dag - sterkt POSITIV! Puh, nå kan jeg senke skuldrene. Takene jeg hadde har klinget av nå også. Jeg var ekstremt sliten og trøtt i går kveld, kan det ha noe å si for opplevelsen av smerte, tro? Man grubler nå på så mye...

Kajoon: Det var utrolig trist å høre! Trøsteklem til deg..

Rugedag 11 og har ikke testet ennå. Sliter med endel vondt på kveldene, helt fin på dagene. Får mest vondt i eggstokker og rygg, litt stikkinger i livmor innim. Veldig trøtt, og ømme pupper. Har så lyst å ta en test, så tror jeg gjør det i morgen tidlig. Blir veldig nervøs med så mye symptomer, vil bare så inderlig at mitt 7 innett skal klaffe. Har fått embryoglue og Prednisolon denne gang sammen med hormonene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...