Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har tittet på mammanett, Ellos og Svangerskapet, begge stedene fås de rimeligste til ca 300,-.

Ellos hadde ca 14 dagers leveringstid, aner ikke hva mammanett har og Svangerskapet kan man alltids dra til (men den var i "vaffelstoff" og det har jeg ikke brukt siden den forferdelige perioden det var poppis og jeg hadde en i knallgulÜ)...

Ser det er noe som heter tankini, singlet og truse så det er jo et alternativ.

Lindex skal visstnok også ha, men nettsidene deres er helt håpløse så da blir det en aldri så liten titt der i morgen, kan rapportere tilbake:)

Oi.. Jeg spurte på Lindex og H&M blant annet, men fikk beskjed om at ingen av de hadde. De jeg fant på nett kostet ca 400-600 kr (såvidt jeg kan huske!) og det synes jeg var litt mye for en badedrakt jeg kun skal bruke noen måneder.. Men det er jo flott om det finnes biligere :D

Synes egentlig det er rart det ikke satses litt mer på badetøy til gravide i butikker - det snakkes jo hele tiden om hvor bra det er med gravidsvømming!

Men kjempefint om du finner noe på Lindex! Kan jo hende hun jeg snakket med ikke hadde peiling :) Supert om du gir beskjed :D

Jeg brukte min gamle badedrakt hele svangerskapet sist, uten problemer (og jeg ble stor!).

Dette var en "trenings-badedrakt" av den elastiske typen. Synes det er tull å bruke masse penger på noen få mnd hvis jeg kan unngå det!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...