Gå til innhold

Kas symptomer har dere ved ikm??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tror jeg hadde ikm på mandag 6 sept.. Men har hatt veldig lange sykluser..

Men ikm senest lørdag 11 sept.. E litt usikker..

Har hatt vondt i korsryggen i akkurat 1 uke nå.. Hadde mageknip forrige torsdag og fredag.. Økt utflod har jeg hatt de siste dagene.. Ikveld har jeg også utrolig vondt i hodet..:/

Skal kanskje teste imårn..:) Om jeg tør, er så redd for å bli skuffet.. Igjen..

Har prøvd siden desember 2008.. Opererte vekk en cyste på 15cm i sommer, så nu har vi trua igjen! :)

Lykke til alle sammen her inne! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM over helga, men siste uka har jeg hatt utrolig mye blank utflod. Hmm hva kan det skyldes tro??

Skrevet

Har også merket til det samme..hmm.. Aner ikke hva det kan være..?

Skrevet

IKM i dag, og testet svak positiv i går, og positiv med cb digital i dag! Tok tid før symptomene kom, kjente ikke noe før for en uke siden (var andereledes i tidligere svangerskap). Men har vonde pupper, men ikke ømme som det har vært før. Hodepine, kvalme, halsbrann, sliten og trøtt, og oftere sulten.

Har også hatt blank utflod nå et par dager -løper på do i ett sett for å sjekke om det er TR. Skikkelig ubehagelig! Mistet i sommer, men husker jeg hadde det slik da også. Trodde hele tiden at TR kom. Husker ikke første svangerskap så godt..

Håper virkelig det er spire hos dere også!!! Lykke til! Dere må rope ut hvis det er positivt resultat!

Skrevet

Hei gulda!

Har enda ikke testet.. Venter til tirsdag, tror jeg..:) Hvis jeg klarer..

Men har akkurat de symptomene som du har, fikk sår hals igår og masse kviser på haka.. Har også masse utflod..;)

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...