Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 For det gjør ihvertfall ikke legginga av datter noe enklere, og is får vi jo heller ikke kjøpt, nettopp fordi det er jo midt i leggetida.. Dumt for dem, dumt for oss:/
Lykkenerstor Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Samme problemet her også. Helt idiotisk!
Ella & gull med smilehull Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Her også, og i tillegg hadde naboen funnet frem motorsagen. Det tok litt tid å legge i kveld ja.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2010 hehe, bare sånn "prikken over i´en" liksom med litt motorsag i tillegg kan jeg tenke meg- huff;)
Vipsenmamma Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Det passer vel egentlig aldri med isbil. kl. 17 er det middag kl. 18 er det barne-tv kl. 19 - 20 er det leggetid, og etter det skal barna sove.
Potetstappe Skrevet 9. september 2010 #8 Skrevet 9. september 2010 Her kommer gjerne isbilen i 21 tiden.. Helt latterlig. Den står rett utenfor rommet til lillemor og plinger! Vi har snakket til de så mange ganger, og sagt at her er det ingen som skal ha is så sent, barna prøver å sove.. Vi har spurt om de kan stoppe litt lenger nedi gata, for vi bor i en endevei, og det er bare små barn her... De har lovet å ikke plinge utenfor her, men sist uke kom den igjen, da var kl 21.30! Sambo gikk ut å spurte høflig om de kunne kjøre vekk og smalt det for isbilmannen, og ropte; JAI KOMME ETTER JOBB Å SLOSS! Haha, ingen isbil her etter det:P
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 Her kommer den også i 21 tida :/
Lemonia Skrevet 9. september 2010 #10 Skrevet 9. september 2010 Her kommer den kl 10 om morgenen på en lørdag, synes i grunnen det er litt tidlig jeg da.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. september 2010 #11 Skrevet 9. september 2010 Jeg må innrømme at jeg syns hele isbilstyret er teit og unødvendig. Hvem er det som ikke kan dra på butikken om de trenger is? Og flere ganger i uka, som det er her (ja, samme bil) er jo hvertfall unødvendig.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. september 2010 Forfatter #12 Skrevet 9. september 2010 ja, det blir vel litt som telefonsalg/ dørselgere; sånn passe innpåslitsomt og irriterende, men også fryktelig fristende til tider, spesielt midtsommers:p
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. september 2010 #13 Skrevet 9. september 2010 Her kjører isbilen hver søndag fra kl 12-22.30.....Man kan risikere å bli GAL av den dinginga! Og ja, jeg har sendt mail og klaga, uten at det hjalp....
meg & to små vampyrer Skrevet 9. september 2010 #14 Skrevet 9. september 2010 Jeg ser bare ikke behovet. OM man hadde hatt lyst på is, så måtte vel bjella ta vekk all islyst? he he:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. september 2010 Forfatter #15 Skrevet 9. september 2010 haha, ja du sier noe, den er ikke helt god den bjella nei..
stearin Skrevet 9. september 2010 #16 Skrevet 9. september 2010 Veldig dårlig tidspunkt! Ville ikke blitt særlig glad for det nei..
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 9. september 2010 #17 Skrevet 9. september 2010 Samme her, den der Norge Rundt sangen ljomende midt i leggetida.. Festlig!
Gjest Skrevet 9. september 2010 #18 Skrevet 9. september 2010 Øh, det lurte vi også på. Og tro det eller ei men nå sitter vi og hører på korpmusikk! Klokka er for helvete ti!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå