Gå til innhold

MA? Gruer meg til imorgen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat som deg. Hadde veldig få symptomer og nå har jeg ingen. Har også litt rar utflod med en slags beige farge (ser ikke ut som det er blod i den). Bekymrer meg også for at det ikke skal være liv i magen, men prøver å tenke positivt. Jeg hadde veldig få/ingen symptomer i forrige svangerskap heller - og alt gikk strålende. Satser på alt er bra nå også!

Skal du på UL i morgen, Ms. Charming? Ser fram til oppdatering:)

Jeg trodde jo selvfølgelig at jeg skulle få klart svar idag, men fastlegen tok blodprøve av hcg- først på tirsdag skal jeg til sykehuset for å ta en sjekk der. Jeg tvinner tommeltotter og krysser beina for at alt er som det skal være, men likevel er jeg bekymret/redd. Jeg klarer å nyte hverdagen og helga likevel, men det ligger bak i hodet og forstyrrer. Tror ikke de som ikke har vært gravide noen gang, kan skjønne dette her. Jeg er ikke en typisk hønemor, men tror at umiddelbart etter at man har blitt gravid-kicker beskyttelsesinstinktet inn! Mitt forrige svangerskap var jo på helt andre siden av skalaen-Var dårlig fra dag en og hadde de fleste plager. Nå er jeg så sprek og kul som jeg aldri har vært-Noe som er positivt selvfølgelig. Håper det er mulig å være gravid likevel...

Skjønner at du bekymrer deg! Men litt merkelig utflod kan være helt normalt. Det har jeg også! Jeg har hadde flere dager uten symptom denne uken - men så kom de litt tilbake igjen i dag. Så de kommer og går litt.

Lykke til! Ser fram til oppdatering på tirsdag fra deg. Alt er nok bra, skal du se! Jeg skal til legen i morgen - og er litt spent på det.

Ha en god søndag!

Hei

Er 4pluss 5 og blør,litt vondt,var hos legen og sa bare at innvendig ultraly kan ikke vise noe, det er så lite,tror nok ikke dette går bra,vondt i skambenet,synd om dette ikke går,har time hos gyn på tirsdag han kan ta ul,da kan de vel se om det gått gale?Og ikke vite noe er det verste

Klem til dere begge

andreita venter nr.to i spain: Håper du får svar hos gyn på tirsdag. Kan hende legen har rett i at det er for tidlig å se noe på innvendig ultralyd nå. Det er iallefall for tidlig å se om hjertet slår. Men gyn kan vel kanskje se om det "er noe på gang" selv om fosteret ditt er veldig lite? Jeg har aldri vært på innvendig ul selv, så kan dessverre ikke svare deg helt ordentlig. Men husk: blødninger trenger ikke å bety at det har gått galt! Lykke til!! Og ja, det er slitsomt og frustrerende å ikke vite.

Selv håper jeg på at legen kan si til meg i morgen at "her står alt bra til". Har lyst på tidlig ul, men da må jeg reise så langt...

Annonse

Da er det over for min del denne gangen :-( Det gikk som jeg frykta. Jeg hadde en nærmest tom eggepose på UL idag- Jeg som var "8 uker på vei"- Embryoet døde like etter graviditetstestene og symptomene gikk sakte men sikkert over-det la jeg merke til og mens de rundt meg sa: "nei, da-det er sikkert ikke noe galt, skal du se" JEg var så nervøs at jeg gråt nesten hele tiden under undersøkelsen, fordi jeg visste innerst inne at her var det ikke noe liv. Jeg som lot være å si opp jobben pga graviditeten, og nå må vi vente flere måneder og så må jeg gjennom et første trimester en gang til. Det er ikke særlig motiverende. Heller ikke spes motiverende å gå på jobb imorgen. Dette suger big time. Men foruten det er jeg i form. Tok meg en øl til middag....

For de som lurer, brunlig klumpete utflod ble det som ga meg en støkk og fikk meg til å kontakte legen. Ingen smerter, men avtagende symptomer

Bedre lykke neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...