Gå til innhold

Er det en linje eller bare en skygge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige gang jeg var gravid tok jeg CB digital og fikk klart svar: Gravid

Men denne gangen kjøpte jeg "vanlig" CB, der man liksom skal se kryss. Superutlåmodige meg tok testen i dag (har egentlig ikke IKM før lørdag, men det stod at man kunne ta den inntil 4 dager før) og jeg klarte ikke tyde testen!!! Hjelp..... det kom en klar vannrett strek og så en slags skygge av en lodrett strek, knapt synlig. Skal det være en skygge av den lodrette streken på de testene eller kan jeg være så heldig....???? Teststreken var også helt klar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet med tilsvarende test 3 dager før IKM og fikk en mikroskopisk skygge av en strek. Jeg måtte virkelig holde testen i en spesiell vinkel under lyset for å se den. To dager senere var streken flott, fyldig og blå!!

Derimot har jeg opplevd på tre CB tester å få en nåletynn strek (ingen skygge der resten av streken bør være) og den har aldri betydd noe. Men, så lenge du skimter bredden på streken (som en skygge) er jeg villig til å vedde noen kroner på at den er positiv om et par dager:)

Hold oss oppdatert!

Lykke til!!

Skrevet

oiiiiiiii, gi testen noen timer på seg, det virker ut som ein positiv test!!! og den svake skyggen vil bli mer og mer klar :D sååå kjekt :)

Skrevet

Tusen takk for svar fra flotte damer!

Og ja, jeg tok ny test i dag og nå var det et klart og tydelig kryss!!! Så da ble et mai-baby på meg....

Lykke!!!!

Skrevet

en strek er en strek selv om det bare er en svak skygge:) Har også hatt det slik, men strekene har bare blitt sterkere og sterkere utover uken:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...