Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, hvordan går det med deg ? Fin form håper jeg.

Jeg synes å huske at du skrev en eller annen plass at du gikk på utrogest som støttebehandling under rugetiden, og at du skulle fortsette med crinone etter positiv graviditets test. Stemmer dette?

Jeg har brukt utrogest to kapsler tre ganger daglig, men er nå tom, og apoteket fikk problemer med å skaffe, men jeg har mye crinone liggende etter tidligere forsøk...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142302099-h%C3%A5pfull-38/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjærevene!

Jeg har desverre mistet min lille:-( Var akkurat 9 fullgåtte uker. Kjempetungt! Fikk småblødninger og etterhvert store smerter og styrtblødninger. Ble innlagt på sykehus. Smertene gikk over utpå kvelden og vi trodde alt var kommet ut. Gyn fant fostersekken igjen, så jeg fikk noen piller for å få det ut. Det ble et smertehelvete! Ble over ei natt til på sykehuset og er akkurat kommet hjem.

Jeg brukte utrogestan til jeg var tom for det, og så brukte jeg crinone etterpå. Bare bruk crinonen du. Jeg likte ikke de plastpinnene på crinonen. Syntes de små kapslene var mye bedre.

Å nei Håpefull, så forferdelig trist!

Jeg kan ikke forstå hvor jævlig du må ha det nå, for å være helt ærlig er det rett og slett for vondt å tenke på. Men det du nå har opplevd er jo alle lykkelige nygravides mareritt.

Og ni fullgåtte uker, da har en jo kommet så langt at skuldrene senker seg litt og, og så komme dette. Jeg føler med deg, og håper at du har noen rundt seg som kan trøste og hjelpe deg på veien videre.

Stor klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...