lille mini til mamsen Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 mener ikke setninger, men si noen ord ? han sier pappa og det er alt.
Gjest Kira06 Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Datteren min er straks 1 år, og hun babler som bare det. Problemet er at jeg ikke skjønner stort:) Ord som mamma, pappa og hei er vel det eneste som er forståelig av det som kommer ut av munnen hennes...*s*
Sistah*G07*J09* Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Snuppa vår på 10mnd sier mamma, pappa, hei og hade Når hun sier hade så vinker hun med fingrene
Gjest eelis+kian Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Gutten min er snart 11 mnd, og han sier ikke et kvekk, selv om skravla går i ett hele dagen. Det kan hende han sier "Der!", for han peker når han sier det, men jeg er slett ikke sikker. Hehe. Det er vel individuelt, som alt annet! :-)
Gjest Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Datteren min var relativt stille synes jeg å huske(helt utrolig for i en alder av 4 er hun den største skravlebøtta jeg har vært borte i). Hun begynte å si enkeltord da hun var rundt året. Gutten min som nå er 9 mnd begynne å bable voldsomt da han var rundt 7 mnd. Men bortsett fra mamma og pappa er det få ord som er forståelige.
Formerly known as Tina Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Barn begynner å snakke veldig individuelt. Noen snakker veldig tidlig, mens andre snakker veldig sent. Det som er viktigst er språkforståelsen. Det er bare sånn at mange barn trenger å forstå mye før de selv begynner å bruke språket, men når det først kommer som kommer det gjerne veldig masse og veldig fort:-) Tenker på hun med 4 årringen som skravler så:-) Hun må vel ta igjen for den tiden hun var stille hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå