Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Jeg løser svetten hver gang jeg holder på, og jeg gjør dette flere ganger i uken da dette er jobben min Trener jeg litt da? Eller er det bare noe jeg innbiller meg?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Det er vel ikke akkurat kondisjonstrening, men forbrenner jo litt når man driver på over tid.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Husarbeid gir desverre ingen treningseffekt. Beklager! 1/2 time normal spasertur er bedre trening enn 2 timer husarbeid. 1/2 times gåtur regnes ikke som trening men veldig viktig for helsa.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Fra www.vektklubb.no Jogging, lett 281 Gå, løpe og leke med barn 148 kcal Gå med barnevogn 170 kcal Gå, lett 103 kcal Støvsuge 125 kcal Vaske gulv 125 kcal Vaske opp stående 72kcal Lage mat 81 kcal Rydde lett 81 kcal Med andre ord, enkelte deler av husarbeid forbrenner mer kalorier enn en gåtur, men det er likevel bedre med en løpetur eller andre former for trening.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Dette er antall kalorier for 30 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå